Vraag

Voorhuid te lang en toompje te kort

  • 3 August 2019
  • 4 reacties
  • 504 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als mijn eikel slap ik heb ik nog een tuutje van 2 cm van voorhuid en als ik hij stijf is nog van 1 cm als ik mijn velletje naar achter trek dan gaat hij automatisch terug dit komt denk ik doordat mijn toompje te kort is.
Ik weet dat er een operatie is om je toompje te laten verwijderen maar ik wil liever geen operatie.
Is er ook nog een andere manier om er voor te zorgen dat je voorhuid niet weer terug valt.

4 reacties

Beste Ben,

Ik had dit ook, tijdens dat ik aan het masturberen was scheurde mijn toompje. Dit bloedde verschrikkelijk en deed erg veel pijn. Het bloedde nog ongeveer 2 dagen na. Na dat het scheurtje een beetje herstelt was kan ik weer masturberen. Echter heb ik geen last meer dat mijn voorhuid terug valt. Het plekje waar mijn toompje gescheurd is nog steeds na ongeveer 2 jaar zeer gevoelig. Het bloed nooit meer maar je moet hier wel mee oppassen. Ik had eigenlijk denk ik naar de dokter gemoeten. Er is gelukkig geen ontstoking opgetreden maar dit had natuurlijk makkelijk kunnen gebeuren. Ik weet niet echt manieren om te zorgen dat hij niet meer terugvalt. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.

Gr.

Jack
Bedankt voor je antwoord! @Jack
Weet iemand anders een oplossing?
Hoi. Had ik ook. Ik ben naar de dokter gegaan, 3000 zalfjes maar dat hielp niet. Toen ben ik door verwezen naar het ziekenhuis en toen hebben ze onder volledige narcose mn toompje eraf gesneden. En nu heb ik er geen last meer van. Ik heb alleen wel gefiets wat niet mocht dus heb ik een gevoellig wondje. Dus niet fietsen, zwemmen, en het belangrijkste niet mastruberen.

Reageer