hey ik ben 14.5 jaar en mijn voorhuid was tot een half jaar geleden nog nooit van mijn eikel af geweest. het is dus meegegroeit dus nu is mijn voorhuid te lang. dat zorgt soms voor problemen dus ik vroeg me af. kan het nog rechttrekken in mn groei of moet ik naar een dokter?
voor de duidelijkheid: ik kan mn voorhuid makkelijk van mijn slappe eikel afhalen en wat lastiger van mijn stijve het gaat niet vanzelf en lukt niet helemaal. niet echt probleem met het toompje want ik heb vergeleken met een vriend.
Bladzijde 1 / 1
Vaak naar achter trekken wanneer dat kan. Als dat niet lukt, kun je naar een huisarts als je er last van hebt.
ik kan het naar achter trekken maar mn vraag was vooral of een te lange voorhuid rechtgetrokken kon worden uit zichzelf
Vind ik zelf wel geil.. zeker als een jongen dan ook groot geschapen is. Wees er trots op!!
Ik denk dat je het vaak naar achter moet trekken, dan wordt het zelf rechtgetrokken.
Hey,
Ik lees dat je voorhuid 'te lang' is. Ik snap niet goed wat je hiermee bedoelt, kun je je voorhuid niet goed naar achteren trekken. Is je toompje te strak?
Groetjes,
Jack
Ik lees dat je voorhuid 'te lang' is. Ik snap niet goed wat je hiermee bedoelt, kun je je voorhuid niet goed naar achteren trekken. Is je toompje te strak?
Groetjes,
Jack
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.