Skip to main content
Vraag

Voorhuid penis

• July 16, 2020
  • 7 reacties
  • 258 Bekeken

Hallo ik heb een vraag, ik ben een jongen van 13 jaar en ik heb een penis waarbij de voorhuid over de eikel zit en ik wil hem graag d'r af houden, weet iemand hoe?

Ps: wil geen operatie.

7 reacties

• July 16, 2020

Hey,

Ehm denk niet dat dat kan eigenlijk. Waarom zou je dat willen? Je eikel is best wel gevoelig en is denk ik echt niet chill als dat de hele dag tegen je onderbroek aan schuurt. Je kunt je laten besnijden(voorhuid weghalen) maar zou dat niet doen aangezien je dan minder seksueel genot ervaart en het niet medisch noodzakelijk is voor jou.

• July 16, 2020

REME4, bedankt daarom vroeg ik het ook 👍

• July 16, 2020

Heyy

Je kunt je idd laten besnijden als je dat wilt , al weet ik eigenlijk niet of ze dat doen zonder medische reden. Wrs wel hoor.

Het lijkt me wel idd niet aangenaam dat je eikel constant bloot is, aangezien die heel gevoelig is. 

Als je besneden bent heb je vgm niet persé ''slechtere'' seks. Er zit gwn een dikker laagje op je eikel, waardoor je eikel iets minder gevoelig wordt. Daardoor duurt het meestal ook wat langer voor je klaarkomt.

Groetjs

• July 16, 2020

Na besnijden is je penis super gevoelig omdat je eikel bloot ligt

• July 19, 2020

ga naar je lokale synagoge

• July 19, 2020

ik zou het in jou geval niet aanraden maar voorals je het echt wilt is hier wat info

nadat je bent besneden kan je een aantal dagen tot iets meer dan 2 maanden extreme pijn ervaren daaronder daarnaast word je eikel daarna veel minder gevoelig. je voorhuis word weg gehaald en je eikel licht dan volledig bloot.

MVG annoniemejongen

• July 19, 2020

Hallo ik heb een vraag, ik ben een jongen van 13 jaar en ik heb een penis waarbij de voorhuid over de eikel zit en ik wil hem graag d'r af houden, weet iemand hoe?

Ps: wil geen operatie.

Waarom zou je dit willen?:grimacing: