Vraag

voorhuid over eikel

  • 20 June 2021
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

Badge +1

Hoi,

ik heb gewoon even een korte vraag: hoe hard moet je trekken als je je voorhuid over je eikel wilt trekken? Vroeg dit mij gewoon af omdat ik me nu gewoon altijd aftrek met voorhuid over eikel en omdat ik nooit echt te hard heb durven trekken.

alvast bedankt 


3 reacties

Trek zeker niet te hard! Lees even deze reactie van mij in een topic over een strakke voorhuid. In. principe zou het namelijk relatief simpel moeten gaan, hetgeen bij jou niet het geval is - althans, dat is mijn interpretatie.

Ik begrijp dat je dit niet aan je vader wil vragen. Ik raad je aan om wel actie te ondernemen om te ontdekken of een zalfje het kan verhelpen of dat een andere behandeling nodig is. Kijk even op deze site, daar wordt uitgelegd wat het inhoudt en wat je zoal kan doen. Succes!

Edit: je bent zeker niet de enige die dit heeft, dus maak je niet teveel zorgen. Je huisarts zal hier ook niet gek van opkijken, het is immers zijn/haar werk.

Heb je hier wat aan? Succes!

Reputatie 7
Badge +19

Je moet dit zeker niet te erg forceren. Je kan het elke keer een stukje verder doen maar als het echt veel pijn doet ofzo niet doen.

Badge +1

Bedankt, hier heb ik zeker wat aan

Reageer