Beantwoord

voorhuid naar achter

  • 10 March 2020
  • 5 reacties
  • 1526 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, Ik heb een vraag. ik ben 13 en Ik durf niet echt mijn voorhuid naar achter te schuiven. Hij is ooit ook vast komen te zitten toen ik 7 was...weet iemand of dit nu nog eens kan gebeuren en of er iets mis kan gaan? En is het erg om hem zolang niet naar voor te halen?

icon

Beste antwoord door Annoniem0 10 March 2020, 21:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Probeer het eens als je even onder de douche staat of in bad ligt terug te schuiven beetje bij beetje. Je voelt dan zelf tot hoever je kan gaan, het is wel belangrijk dat je je eikel schoon maakt/houd

Je kan tijdens slappe toestand oefenen om het naar achter te doen. Als het echt VEEL pijn doet dan moet je naar de dokter, maar een prikkel/kleine steek kan geen kwaad.

 

♡ Emma at your service ♡

K bedankt 😊 

Hallo ik heb iets het zelfde, ik ben nu 12 en ik vind het spannend om het voorhuid naar achter te doen. Ik heb het gevoel dat ik of het voorhuid nier meer terug krijg. En ik weet ook niet of ik google kan vertrouwen.

Kan iemand mij helpen?

 

Hoi,

Wat je kan doe in inderdaad als hij slap is oefenen. Ook kan je proberen tijdens een warme douche (huid zachter) je huid naar achteren/voren te bewegen. Gewoon zover als je kan en om verder te komen kan je ook sneller bewegen, dan kan het vanzelf gaan. Je kan de huid ook soepel krijgen door het te masseren. Bijvoorbeeld als je in bed ligt, dit kan ook met vaseline of handcreme.

Reageer