Vraag

Voorhuid blijft vastzitten achter eikel

  • 15 December 2019
  • 3 reacties
  • 1261 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

ik ben nu 16 jaar en heb onlangs gelezen dat het de bedoeling is dat je je voorhuid helemaal over je eikel moet getrokken krijgen. Dat heb ik ook geprobeerd en gisteren is het me eindelijk gelukt, maar nu krijg ik mijn voorhuid wel niet meer teruggeschoven. Ik weet niet of dat normaal is (volgens mij niet echt) en of dit problemen gaat opleveren op langere termijn. Mijn vraag is dus of dit normaal is en/of dit problemen gaat opleveren tijdens seks bv. en hoe je je voorhuid op een of andere manier toch kan terugschuiven. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

 

Alvast bedankt! 


3 reacties

Hallo Anonymous16 :)

Het komt misschien vanzelf wel los dus ik zou een nachtje wachten en als het niet los gaat kun je wellicht naar de huisarts gaan zodat die het los kan krijgen, het is best genant maar het is beter dat je gaat dan dat je met dit probleem blijft zitten wat best vervelend is neem ik aan.

-Dr8gon99

Je hebt ook besneden piemels dus vgm als hij erachter blijft zitten is het geen probleem het is denk ik wel gevoelig maar dat trekt vanzelf weg

Badge +1

Je hebt ook besneden piemels dus vgm als hij erachter blijft zitten is het geen probleem het is denk ik wel gevoelig maar dat trekt vanzelf weg

ik denk niet dat het heel erg is, maar als het binnen een paar dagen (4 a 5) nog steeds niet terug is zou ik wel naar de huisarts gaan. (het kan idd wat genant zijn :sweat_smile: )

Reageer