Hallo, Ik heb nog nooit mijn voorhuid naar achter gedaan en net is het mij gelukt maar omdat ik het nog nooit heb gedaan heb ik echt geen idee hoe ik hem weer terug naar voor (over eikel) heen krijgt. zou iemand mij dit kunnen uitleggen.
Bedankt
Hallo, Ik heb nog nooit mijn voorhuid naar achter gedaan en net is het mij gelukt maar omdat ik het nog nooit heb gedaan heb ik echt geen idee hoe ik hem weer terug naar voor (over eikel) heen krijgt. zou iemand mij dit kunnen uitleggen.
Bedankt
Update: Ik heb het somehow er weer overheen gekregen maar ik weet niet hoe. ik was gewoon beetje aan het kutten. dus tips zijn nogsteeds welkom.
Niet te ver trekken, dat doet waarschijnlijk ook pijn. Veel meer kan ik er niet van maken :)
als je een stijfe hebt gaat ie van zelf naar achteren (bij mij dan). en zoals
hopelijk heb je er wat aan
groetjesss,
Jullie begrijpen t vgm verkeerd, ik krijg hem wel naar achter maar hij moet terug naar voren.
Het is natuurlijk niet zo handig om je account te verwijderen als je een vraag stelt… overigens hadden we het over hetzelfde maar begreep je mijn reactie verkeerd.
hahahha heel onhandig
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.