Vraag

voorhuid

  • 16 January 2021
  • 7 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben 12 jaar en ben erg onzeker over mijn voorhuid ik kan hem wel helemaal naar achtertrekken als die slap is maar als die stijf is lukt het maar tot de helft en als ik het dan los laat met mijn hand schuift hij weer omhoog is dat normaal?


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey hey,

 

Toen ik 12 was, had ik het zelfde probleem, ik kon mijn voorhuid niet helemaal naar achteren trekken, het was te strak. Ik was toen naar dit forum gegaan, netzoals jij. Hier vertelde ze mij wat ik moest doen en ik zal dit nu aan jouw vertellen.

 

Gewoon blijven proberen, steeds iets verder, warm water(bijv.  douche / bad) kan ook helpen om de huid wat soepeler te maken. Gewoon blijven proberen! Na ongeveer een maand dit te doen kon ik mijn voorhuid volledig naar achteren trekeen stijf en slap.

 

Dit is een heel ander ding maar wat ik ook heb mee gemaakt is een scheurtje / wondje op de voorhuid, wat ik toen gedaan heb is niet aftrekken voor ongeveer 2 weken en de wond 2 keer per dag insmeren met witte vaseline, na 2 weken ging ik weer rustig proberen de huid naar achteren te trekken.

 

Ik hoop dat dit helpt.

Reputatie 1
Badge +2

Onnodige quotes verwijderd

Heel erg bedankt! Ik ga hetzelfde proberen.

Badge

vraag iemand om hulp, bijvoorbeel: moeder of leraar.

en als die je niet kunnen helpen blijf proberen.

en als dat niet lukt moet je medische hulp vragen.

liefs,

No-Bib

je gaat dit toch niet veranderen dus kan je er beter mee leven. plus ik kan me niet voorstellen dat niemand anders hier last van heeft. 

dag, google

Reputatie 1
Badge +2

vraag iemand om hulp, bijvoorbeel: moeder of leraar.

en als die je niet kunnen helpen blijf proberen.

en als dat niet lukt moet je medische hulp vragen.

liefs,

No-Bib

oké ik ga even het bekijken voor een maand eerst maar de voorhuid veel naar achter doen enz wat paar reacties terug al was gezegd als dat niet werkt ga ik maar een bezoek aan de huisarts brengen 

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb nu al verbetering mij lukt het inmiddels als ik een stijve heb om mijn voorhuid naar achter te doen het zit nog niet het lekkerst maar het word steeds beter 

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb nu al verbetering mij lukt het inmiddels als ik een stijve heb om mijn voorhuid naar achter te doen het zit nog niet het lekkerst maar het word steeds beter

Bedoel ik kan mijn eikel al helemaal bloot maken als ik een stijve heb 

Reageer