- in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) dat is zo spannend om te toen
- voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) ik doe doe dit best wel vaak en dan stuur ik ze naar mijn vriendje
- met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) dit doe ik elke keer als ik naar mijn zus ga dan gaan we elkaar lekker vingeren en dan gaat ze mij beffen en ik haar
- naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek ik ga altijd hele maal naakt in de tuin zitten
- In M’n onderbroek plassen en dan vingeren dat doe ik nooit
- min een rare positie plassen op de wc gw normaal
- de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) ik ben een grotere maat dan me zus ik heb een groots kont
- naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) ik ga altijd met me zus en dan gaan we afgelegen liggen en dan gaat ze me vingeren
- heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ik berei altijd me kussen
- veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) ja ik doe er fk veel op
- Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben ja we lopen altijd naakt in huis als je bij mij thuis komt trek je kleren uit bij de deur en dan loop je naakt door huis
- mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) ik heb grotere tieten als je me zus
- wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) ja zo heb ik me vriendje gekregen hij zat voor me ik had een geil rokje aan en ik had me string uit gedaan en toen keek hij en ik deed me benen wijd en na de les heb ik hem geneukt in de wc
- Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) zit niet op hockey
- op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) ja doen ik ook op school
- met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen Zekker we gaan zelf tegelijkertijd plassen dan ga ik eerst zitten en dan gaat zij boven op en dan plassen we
- douch straal op je kut richten dat is zo lekker
- Wildplassen in het bos daar word ik geol van
- vingeren in het kleedhokje ik neuk er meer
- in de auto hebben gevingerd ja Zekker
- tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken en dan de lul heel hard heen en weer gaat vind ik zo lekker
- mn schaamhaar lang laten groeien nee
- voor het raam zitten vingeren heb ik een keer gedaan toen zag me buur jonge het en toen kwam hij en hebben we hard geneukt
- naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) ja en dan neem ik me vriendje mee en dan hebben we een trio
- de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken Zekker
( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, onnodige seksuele details worden verwijderd )
in bikini naar de winkel gaan (alle winkels) nee
voor de spiegel zitten vingeren en foto’s van mezelf maken (met benen wijd) ja
met mijn zus vingeren en beffen (dit is voor als je een zus hebt) nee mr wel douchen samen
naakt in de tuin zitten of topless of zonder onderbroek ja mr niet met ouders
In M’n onderbroek plassen en dan vingeren ja deed ik eens maar is wel beetje vies
min een rare positie plassen op de wc nee
de onderbroeken van mijn zus aandoen (die zijn groter en dit is voor als je alleen een zus hebt) ja als mijne nie gewassen zijn
naar een naaktstrand gaan met m’n zus (hoeft niet perse met zus) nee
heen en weer bewegen over iets (voelt lekker aan m’n kut) ja
veel glijmiddel op mijn dildo doen en dan hard heen en weer gaan (dit is voor als je een dildo hebt) ja
Helemaal naakt door het huis lopen als ik alleen ben ja
mee bh dragen van m’n zus (die zijn ook te groot) nee
wijd zitten als er een leuke jongen voor me zit (als ik een rokje aan heb) ja
Tijdens de hockey training vingeren (gewoon hand in rokje stoppen) ja
op school vingeren en soms tijdens de les (gewoon hand in m’n broek steken) ja mijn buurjongen deed dat eens
met vriendinnen naar de wc en dan samen plassen ja
douch straal op je kut richten ja zeker
Wildplassen in het bos ja
vingeren in het kleedhokje ja
in de auto hebben gevingerd ja
tijdens de seks heel veel glijmiddel gebruiken en dan de lul heel hard heen en weer gaat nee doet pijn bij mij
mn schaamhaar lang laten groeien nee vies
voor het raam zitten vingeren ja
naar een hotel gaan en dan daar vingeren (doe ik vaak met m’n zus) nie met zus
de vibrator van mijn zus stiekem gebruiken nee echt vies want ze doucht te weinig