Skip to main content
Vraag

Voor Jongens en Meisjes vraagje welke naam geef jij je eigen ding

• August 7, 2025
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

Husky007
Forum|alt.badge.img

Voor Jongens en meisjes Hoe noemen jullie je penis of  vagina van je zelf of vriend vriendin

Ik die van mijn Arthurke hoorn toverstokje En heb zelf nog geen vriendinnetjes gehad en met vrienden spreek ik er niet zo over groetjes 

5 reacties

• Net nieuw
  • August 7, 2025

Mijn vriendin noemt mijn lul worstje

ik noem haar vagina katje

En haar borsten kersje

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Waarom zou je het allerlei rare namen geven. Het is gewoon een vagina of een penis. That’s it.

• August 8, 2025

@Fagod1  piemel, worstje, Harrie

Husky007
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 8, 2025

Waarom zou je het allerlei rare namen geven. Het is gewoon een vagina of een penis. That’s it.

Waarom gewoon een vagina of een penis ? Arthurke hoorn toverstokje zijn gewoon koosnaampjes 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Omdat dit de correcte namen zijn ​@Fagod1, als je kinderen koosnaampjes aanleerd kan het soms verwarrend zijn voor volwassenen.

Zo heb ik wel eens gelezen uit slachtoffer ervaringsverhalen, dat een meisje zei dat haar vader elke dag aan haar koekje zat. En daar moest ze altijd heel erg om huilen. Niemand wist wat ze daar mee bedoelde en dachten dat ze gewoon een verwend kind was die geen koekjes kreeg. Maar ze bedoelde er mee dat haar vader haar seksueel misbruikte. En koekje was een ‘koosnaampje’ voor vagina.

Het is dan ook veel beter om de biologisch correcte namen te gebruiken, zodat iedereen weet waar je het over hebt ipv koosnaampjes. 

xx liefs Wolf 🐺