Skip to main content
Vraag

voor het eerste iets doen met een meisje

• November 3, 2025
  • 3 reacties
  • 395 Bekeken

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal,

ik ben dus een tijdje al met een meid aan het praten en we hebben dus vandaag afgesproken om aankomende vrijdag als we gaan afspreken dingen toe doen samen. Zoenen heb ik al ooit gedaan dus dat vind ik niet spannend maar we hadden het ook over aftrekken en vingeren alleen dat vind ik dus zo spannend. Ik heb geen idee hoe ik me dan moet gedragen en hoe ik dan moet doen en vind het in het algemeen best spannend.

dus heeft iemand tips?? 

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

Hey, snap wel dat je dat spannend vindt hoor. Dat is natuurlijk niet niks hè

Ik denk dat je eigenlijk niks kan doen om je voor te bereiden. Denk gewoon tot het moment aan iets anders en wees jezelf. Of laat aan haar weten dat je het spannend vindt, je kan daar echt wel eerlijk over zijn 🙂

liefs xxx Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 4, 2025

Doe gewoon rustig aan en alleen wat goed voelt voor jullie allebei. Praat er een beetje over, zeg dat je het spannend vindt, dat is juist lief en eerlijk. Begin gewoon met knuffelen en zoenen en kijk wat goed voelt, je merkt vanzelf of het verder gaat. En als iets ongemakkelijk voelt, gewoon stoppen of zeggen.

xx liefs Wolf 🐺

• November 4, 2025

@King.tbdl  wie kwam met het idee om af te trekken en te vingeren? En je moet je gewoon normaal gedragen zoals je altijd doet en lief voor elkaar zijn. Ook van te voren met elkaar afspreken wat je wel wil en wat niet. En dan komt het vast goed