Vraag

Voor het eerst iets gebeurd

  • 6 December 2020
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een meisje  van 16 en heb een vraag.

Ik heb nu voor een paar weken een relatie en  heb nog nooit seks gehad. Een paar dagen gelden is er voor het eerst echt iets gebeurd, ik ben alleen een beetje bang dat er misschien wel iets is fout gegaan. Hij is er niet IN geweest maar wel tegenaan… we hadden condooms bij de hand en gebruikten die maar ze waren te klein dus laten we het maar zitten.  Zou het nu mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger zou kunnen worden hierdoor? Hij is verder nooit klaargekomen voor zo ver ik weet...


3 reacties

Niets is onmogelijk, maar de kans dat je meteen zwanger hierdoor bent is echt heel, heel klein. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken ookal is het wel een handig leermoment

Niets is onmogelijk, maar de kans dat je meteen zwanger hierdoor bent is echt heel, heel klein. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken ookal is het wel een handig leermoment

Thankk youu! Niet veel om me zorgen over te maken dus...

tis 100% onmogelijk dat je zwanger kan zijn als hij niet in je is geweest en al helemaal niet is klaargekomen. misschien volgende keer wat beter opletten bij seksuele voorlichting

Reageer