Voor de jongens.


  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn ronde billen voor jongens belangrijk?
Is een meisje met make-up knapper of niet?
In mijn klas kijken de jongens altijd naar de billen van d meisjes, doet iedere jongen dat? xxx

10 reacties

kben geen jongen maar : dat verschilt alle jongens sommige vinden make up een afknapper anderen niet sommige vinde ronde billen belangrijk anderen ook weer niet x
het maakt mij niet uit maar ze moet heel aardig zijn van mijn pad is ze het lelijkste van de aarde maar het gaat om inerluijk niet om uiterlijk
het maakt mij niet uit maar ze moet heel aardig zijn van mijn pad is ze het lelijkste van de aarde maar het gaat om inerluijk niet om uiterlijk

dat is echt super lieff, en je bent nog maar 13 &#x; ik ken geen een jongen die dat ooit gezegd heeft ,, echt super schattig
Ik vind het best leuk als een meisje een mooi kontje heeft 😉 Make-up daarentegen vind ik niet altijd even mooi.

Mij boeit het ook niet heel erg ofzo, als het maar een meisje is dat er een beetje leuk en verzorgd uitziet en lief is 😉
@ hierboven alless.
Ahwww dat s echt heel cute, als n jongen zo denkttt! Dankjee voor reactieex
mij zou het ook niet uitmaken, echte schoonheid zit binnen in en niet buiten je kan wel heeeeel erg knap zijn en een ***** maar zeg nou zelf dat is toch ook niet echt gezellig?
Innerlijk is sowieso veel belangrijker dan uiterlijk. Punt.

Maar als we het dan toch over uiterlijk hebben:
Ik vind in 99% van de gevallen een beetje make-up wel mooier. Maar het moet zeker niet teveel worden.
Ik kijk ook gewoon naar de billen van een meisje, ondanks ik hetero ben. En ja jongens zitten nog vol in de hormonen.
Heey,Het is idd waar dat je niet alleen voor het uiterlijk gaat.. Ik kijk wel naar kontjes:P En make up vindt ik wel mooi.. Het moet wel niet zo'n opmaak pop worden maar gewoon goed verzorgt.Nee ik denk niet dat elke jongen dat doet.. ( in het begin van het schooljaar wist een jongen niet wat neuken was:P) Hij noemt het Biologische voortplanting! @lol.Byex
Hoi.
Zijn ronde billen voor jongens belangrijk?
Nee. Absoluut niet.
Is een meisje met make-up knapper of niet?
Persoonlijk heb ik een hekel aan meiden met make-up, maar de meeste jongens vinden dat het mooi kan zijn als je het goed gebruikt en niet teveel.
In mijn klas kijken de jongens altijd naar de billen van d meisjes, doet iedere jongen dat? xxx
Zou goed kunnen... Maar dat ligt ook deels aan meiden, ze dragen steeds meer sletterige kleren...

Reageer