Skip to main content
Vraag

volwassen vrouwen die sexdingen doen met minderjarige jongens

• February 28, 2026
  • 14 reacties
  • 940 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

zijn er ook volwassen vrouwen die sexdingen doen met minderjarige jongens of zijn het alleen mannen met meisjes?

14 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 28, 2026

Er zijn zeker wel vrouwen die zich vergrijpen aan minderjarigen.  Misschien minder dan mannen want om iets te doen met een jongen, moet die toch een beetje meewerken.  Voor mannen is het misschien gemakkelijker om een meisje te misbruiken: ze moeten er gewoon hun piemel in steken, het meisje hoeft niets te doen.

Jonge jongens met vrouwen wordt vaak afgeschilderd als onschadelijk en spannend zonder meer, maar blijkbaar kan het toch flink traumatiserend zijn voor een jongen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 28, 2026

Waarschijnlijk wel, maar ik vind het en het is eig gewoon slecht. 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 1, 2026

Hoi Ja dat komt voor. Ook ongewenste aanrakingen, opmerkingen en lichamelijke dwang etc. Het is volgens mij wat minder bekend en komt niet vaak naar buiten maar het gebeurt wel. Misschien komt dat ook omdat de meeste jongens niet zo makkelijk over hun gevoelens praten, al helemaal niet als ze door een meisje of vrouw zijn overweldigd zeg maar. Dan zit er misschien extra schaamte bij of een traditioneel gevoel dat je dat als "echte man" niet hoort te overkomen, dat het wel meeviel, je het vast zelf ook wou en dat soort stereotype ideeën. Die ideeën leven ook bij veel anderen waardoor erover praten extra belemmerd wordt kan ik me voorstellen. Ik vind elk (seksueel) grensoverschrijdend gedrag van wie dan ook even vreselijk trouwens. Voor wie het overkomt, hoe moeilijk het ook voelt, praat erover en vraag hulp ! 

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

waarom vertellen jongens het dan wel als het door een man is gebeurt en niet door een vrouw, schamen ze zich er dan niet voor? je hoort bijna nooit van jongens als er wat gebeurt is, is toch triest zou meer aandacht voor moeten komen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 7, 2026

Omdat jongens zich schamen dat ze door een vrouw, het zgn. zwakkere geslacht, zijn misbruikt. Ze hadden zich toch moeten kunnen verdedigen. Ze schamen zich misschien ook wel dat ze toch een erectie hebben gekregen, maar dat kan door angst of schrik toch ongewild gebeuren.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 7, 2026

Het is ook een cultureel ding: we vinden het normaler als vrouwen aan kinderen zitten dan als mannen dat doen. Dat is omdat vrouwen traditioneel meer zorgen, ook als moeders, en daar hoort lichamelijk aanraken ook bij.  

En veel mensen willen en kunnen zich niet voorstellen dat vrouwen misbruikers kunnen zijn: vrouwen zijn lief en verzorgend en mannen zijn sterk en zoeken altijd seks, dat soort vooroordelen.  Vrouwen die kinderen misbruiken gebruiken deze dingen ook om hun daden te verbergen of minder erg te laten lijken.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 10, 2026

zou het omdat als een man zijn piemel bij een jongen  (maar ook bij meisje) naar binnen duwt, boven of onder, dit pijn doet dat hij het daarom misschien dan wel vertelt want ik weet niet wat een vrouw doet bij een jongen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 10, 2026

Hi, nee dat zal denk ik niet de reden zijn. 

Een vrouw kan ook vingers of een voorwerp gebruiken en dat zal ook wel pijnlijk zijn. Je kan deze lezen evt https://forum.kindertelefoon.nl/geweld-35/hoe-worden-mannen-verkracht-98460?tid=98460&fid=35 

Het is wrs ook wel wat ​@Ibe14 zegt. 

Liefs ♥︎

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 10, 2026

Vrouwen kunnen met jongens qua sex alles doen wat ze ook met mannen kunnen doen maar het is met minderjarigen verboden en niet OK. Seks is meer dan neuken natuurlijk. Pijpen en beffen en aftrekken en vingeren is ook seks. Een vrouw kan een jongen wel dwingen om een stijve te krijgen om haar te neuken maar dat hoeft vaak niet eens. Jongens krijgen vaak bijna vanzelf wel een stijve als ze seksueel geprikkeld worden. Dat is biologie.

En ja, je hebt gelijk. Haar “gewoon” neuken doet hem dan meestal geen pijn zoals bij een meisje die tegen haar zin geneukt wordt. Maar dat een jongen zelf geil in een misbruiksituatie wordt betekent niet automatisch dat hij die seks wil of dat het OK is. Je lichaam en je geest kunnen verschillend reageren. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 10, 2026

@Bernie Enige tijd geleden is er in een programma aandacht geweest voor sexueel misbruik van jongens door vrouwen. Met o.a. mw. Bicanic,  directeur  van het Landelijk Centrum Sexueel Geweld, aan het woord.

Zij legde uit dat je lichaam anders kan reageren op sexuele prikkels dan je geest wil en dat zo'n misdrijf grote (blijvende) gevolgen kan hebben voor de misbruikte jongens. O.a. kwam het misbruik van een 17-jarige jongen door zijn moeder aan de orde. Hij kreeg gewoon een erectie, maar verstijfde compleet, totaal niet in staat om zich te verzetten.

De man is nu op oudere leeftijd en heeft de gevolgen van dit misbruik heel lang met zich meegedragen. Hij voelde ook schuld omdat hij toch een erectie had gehad. Nu door goede uitleg en begeleiding heeft hij het uiteindelijk kunnen verwerken!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 18, 2026

als je een stijve piemel moet krijgen of krijgt zonder dat je dat wil en iemand speelt dan met je piemel komt er dan ook sperma uit zonder dat je dat wil want dan denkt iemand misschien dat je het wel wil. lijkt mij zo raar dat als je geen stijve piemel wil dat iemand het dan toch kan doen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 18, 2026

Djee, ik weet niet of ik de link mag plaatsen waarin die 17-jarige jongen zijn verhaal over het misbruik vertelt, maar in dat artikel zegt hij wel een erectie te hebben gehad en ook te zijn klaar gekomen. Vandaar zijn gevoelens van verwarring, schuld en schaamte! Mw. Bicanic legt elders uit dat het door angstgevoelens allemaal wel kan gebeuren zonder dat een jongen het wil!

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • March 18, 2026

Hoi ​@Ibe14 ,

je mag de link plaatsen hoor. Fijn dat je wil helpen!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 18, 2026

Djee, hierbij de link:

https://centrumseksueelgeweld.nl/story/het-verhaal-van-jakob/#:~:text=Jakob%20(63)%20werd%20als%20zeventienjarige,andere%20slachtoffers%20van%20seksueel%20geweld.

Op de Main page vindt je onder 'Waarom zo weinig mannen hulp zoeken na sexueel geweld' de oorzaak waarom mannen en jongens toch een erectie en een orgasme kunnen krijgen tijdens het misbruik.