Volgens mij ben ik bi, hoe kan ik er over praten?

  • 7 November 2021
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Badge

Ik denk sinds kort dat ik Bi ben, dat komt omdat ik op een meisje was [ik ben een ook een meisje] en dat meisje was ook nog eens mijn bestie!! Ik probeer het los te laten maar het lukt niet….. Ook noemt ze mij en mijn andere bestie Gay, ik probeer gwn mee te doen maar ik denk steeds meer dat ik dat ben… doordat ze dat steeds zegt vind ik het extra moeilijk om iets te zeggen….. Ik heb grotendeels aantrekking tot jongens, maar heb ook dat ik bijvoorbeeld naar de konten van meiden kijk [ Is dat raar???] en aantrekking heb naar hun… ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het moet vertellen, help alsjeblieft als je zo iets hebt meegemaakt of gwn raad hebt……. 


2 reacties

Badge

Dit is niks voor je te moeten schamen. Je vriendinnen zullen het wel begrijpe

 

 

Hoi hoi,

Ik heb ook zoiets meegemaakt voor mijn comming out, zeg maar 1 andere vriendin van mij was uit als lesbisch en ik wist dat ik ook niet bepaald hetero was. Ook werden er heel vaak grapjes gemaakt over hoe ik een “top” zou zijn en dan lachte ik het maar een beetje weg want ik was zelf nog niet klaar om het aan ze te vertellen. Toen ik het eenmaal aan hun vertelde raakte ik zelf helemaal in paniek omdat ze in stilte met grote ogen naar me keken. Toen pakte een vriendin mijn arm en sleurde mij naar de spiegel, ze zei: “kijk naar jezelf… denk je nou echt dat we dat niet door hadden” en daarna moest iedereen lachen en begon ik te huilen ahahahha. 

Ik moet wel zeggen dat het voor mij dus misschien makkelijker was omdat ik al wist dat ze mij wel zouden accepteren voor wie ik was enzo, aangezien een vriendin dus al uit was voor mij. Oh en ik heb het trouwens zelf gezegd op een slaapfeestje aangezien ze het toen hadden over allemaal knappe acteurs en actrices- 
Ik ben naar mijn ouders uitgekomen met behulp van een briefje aan hun geven omdat ik het gewoon niet kon zeggen, ik veranderde dan telkens van onderwerp voor ik het zei, misschien zou je dat dus kunnen proberen als het vertellen niet lukt? 

 Oh en miss een andere leuke manier om uit te komen is regenboog cupcakjes maken ofzo en dan geef je die als je samen afspreekt als een soort extra verassings effect, dat heeft een vriend van mij namelijk gedaan, en de cakejes waren echt heel lekker (: 

Groetjes van mij en veel succes!

Reageer