Skip to main content
Vraag

voetbal kleedkamer

• November 23, 2025
  • 3 reacties
  • 1457 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik ben jongen 14 jaar en zit op voetbal. Ik zit in een gemengd team, jongens en meisjes dus, omkleden doen we altijd gewoon in een kleedkamer en douchen doen we wel appart.

Nou ben ik nooit echt bezig met die meisjes die omkleden uit respect maar 3 weken terug keek ik toch heel snel en ik merkte toen dat een meisje de hele tijd naar me zat te kijken. 

2 weken terug met de wedstrijd viel het me weer op en dus deed ik na de wedstrijd gelijk mn shirt uit om te kijken wat dat meisje zou doen (normaal wacht ik met omkleden totdat alle meiden uit de kleedkamer zijn). Ik zag haar toen de hele tijd staren en ze probeerde het ook niet te verbergen. 

Vorige week hadden we een best kleine kleedkamer en zat ik naast dat meisje die de hele tijd naar me keek. Normaal als een jongen naast een meisje zit tijdens het omkleden houden ze wat afstand tussen elkaar en ik doe dat normaal ook altijd maar zij ging opeens heel dichtbij zitten. Er zat toen nog wel wat afstand tussen elkaar dus we raakte elkaar niet aan. Ik merkte wel dat toen ze haar uitkleden dat ze toen met haar kont richting mij ging en ze bleef ook langer dan normaal in haar ondergoed.

Nou hadden we afgelopen zaterdag met de wedstrijd weer een hele kleine kleedkamer en ik zat toen weer naast dat zelfde meisje. Nu zat ze wel tegen me aan. Weer ging ze heel overdreven met haar kont in mijn richting terwijl ze alleen ondergoed aan had en nu viel het me dus echt op dat ze dit deed. Vervolgens toen ik mn shirt uittrok ging ik weer ff zitten en ik pakte mn telefoon, toen merkte ik opeens dat ze letterlijk tegen me aan zat terwijl ze geen shirt aan had. Het was ook niet dat er echt geen ruimte was want er zat nog 10-20 centimeter aan de andere kant van haar. 

We douchen altijd met de jongens in de onderbroek omdat sommige dat fijner vinden. En ik kleedde me alvast uit (tot aan mn onderbroek) om te douchen terwijl dat eene meisje nog in de kleedkamer was. Ik zag haar toen weer de hele tijd kijken naar me en toen ik naar de douches liep moest ik langs haar. Het was best wel krap in de kleedkamer dus moest ik zijwaarts langs haar op, ik besloot om met mn gezicht haar kant op te gaan en ze zat toen echt te staren naar mn pik. 

Wat zou ik nu doen? 

Geef alsjeblieft niet zo'n antwoord als "je kan beter niks doen" want daar heb ik niet heel veel aan.

Bedankt voor het reageren!!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Ik zou haar gewoon confronteren met van waarom staar je naar kij en kijken wat haar reden is.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 24, 2025

Als je het fijn vind dan zou ik miss een keer met haar praten om wat af te spreken. Maar als je het niet fijn vind kan je het aangeven bij haar, of miss bij je trainer.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 30, 2025

misschien buiten de wedstrijd vragen waarom ze het doet. ik denk namelijk dat ze geil is of jou leuk vindt anders zit je ook niet opvallend naar iemand zn pik te kijken of extra lang in de ondergoed met de kont naar iemands gezicht. gewoon over praten met haar en misschien krijg je een kans om seks te hebben.

succes ermee