Skip to main content

Hieronder een vragenlijst over het douchen bij de voetbal

 

1. Douche je wel eens samen?

2. Krijg je dan altijd een erectie?

3. Krijgen anderen een erectie?

4. Ga je dan zelf aftrekken?

5. Trek je elkaar af?

6. Hebben je wel eens met een grote groep elkaar afgetrokken?

7. Vind je dat geil?

8. Ben je nu geil? (Ik wel)

9. Ben je nu aan het aftrekken? (Ik wel)

10. Heb je nog een geil verhaal over het gezamelijk douchen?

Ik voetbal zelf niet, vandaar deze vragen. Tnx alvast voor t invullen!

Hieronder een vragenlijst over het douchen bij de voetbal

 

1. Douche je wel eens samen? Jaa

2. Krijg je dan altijd een erectie?  Ja soms ja

3. Krijgen anderen een erectie? Ook af en toe

4. Ga je dan zelf aftrekken? Ligt er aan of de anderen het ook gaan doen en of ik echt zin heb en zo

5. Trek je elkaar af? ​​​​​​ Hahahah wel is gedaan ja, was best geil om gwn te experimenteren 

6. Hebben je wel eens met een grote groep elkaar afgetrokken?  ja paar meer dus

7. Vind je dat geil?  Jaa heel erg

8. Ben je nu geil? (Ik wel) Uhhh ja lol

9. Ben je nu aan het aftrekken? (Ik wel) Ja ook

10. Heb je nog een geil verhaal over het gezamelijk douchen? Ja. We waren dus net klaar met een training en we gingen douchen dus iedereen stond wel met een boxer onder de douche. Toen zeiden een paar jongens van “ja kom dan doen we zonder onderbroek” en dat deden we toen dus ook. Iedereen vond t best spannend en werd een beetje hard zeg maar. Daarna zeiden we allemaal dat we wouden aftrekken en dat deden we. Dus iedereen begon zichzelf af te trekken. Daarna stelde weer iemand voor of iemand hem wou aftrekken en dat deed dus iemand anders en toen begon iedereen elkaar af te trekken. Was leuk om een keer te experimenteren ja.

Ik voetbal zelf niet, vandaar deze vragen. Tnx alvast voor t invullen!

 


@tukker 
Tnx voor t invullen man

 


Onnodige quote verwijderd 


Geen probleem. Heeft het geholpen?


Hieronder een vragenlijst over het douchen bij de voetbal

 

1. Douche je wel eens samen? ja, maar dan niet bij voetbal, maar bij zwemmen

2. Krijg je dan altijd een erectie? ja, best vaak en ook best erg

3. Krijgen anderen een erectie? ja, best wel en best erg

4. Ga je dan zelf aftrekken? yup

5. Trek je elkaar af? yup, en dan hopen we altijd dat we niet betrapt worden

6. Hebben je wel eens met een grote groep elkaar afgetrokken? bij het zwemmen met 9, weet niet of je dat als veel beschouwd

7. Vind je dat geil? ja, heeel erg

8. Ben je nu geil? (Ik wel) ja, heeel erg

9. Ben je nu aan het aftrekken? (Ik wel) yup

10. Heb je nog een geil verhaal over het gezamelijk douchen? ​​​​​​ dat was de aller eerste keer. Ik zit op wedstrijd zwemmen en daar zijn de jongens en meisjes apart. We hadden nog geen wedstrijd gezwommen. Alleen maar getrained. We waren nu 4 lessen bij elkaar en we waren allemaal nog een beetje verlegen en terughoudend. Die 5de les begonnen we een beetje met elkaar te kletsen en wat meer over elkaar te leren kennen. Na 2,5 uur trainen gingen we douchen. We mochten zo lang douchen als dat we wilden. We waren truth or dare aan het doen en het begon een beetje met normale vragen. We stonden al redelijk lang onder de douche en na 20 minuten begonnen we een beetje vertrouwen in elkaar te krijgen. Toen begonnen we wat meer te praten/vragen over liefde, maar vooral over masturberen, seks etc. Na 30 minuten waren we allemaal redelijk geil en zagen we dat iedereen een beetje een stijve piemel kreeg. Toen begonnen we echt heeeel erg geil te worden. 9 geile puberjongens van 13/14 jaar, naakt in een kleine ruimte... Dat kan niet goed gaan. Nu hadden we echt vertrouwen in elkaar en dacht ik: dit is mijn kans (want ik wilde al heel erg lang heel graag aftrekken/pijpen met een/meerdere andere jongen(s) van mijn leeftijd). Ik begon heel rustig af te trekken. Nog niemand had het door. Toen ik wat harder begon te trekken keek iedereen me aan en begonnen ze ook. Zo hebben we nog eens 30 minuten afgetrokken. Wat later begonnen we het nog gezelliger te krijgen en een paar jongens (waaronder ik) gingen elkaar af trekken. Volgens mij waren we met zijn vieren. De andere 5 wilde het liever niet, wat ik ook heel goed begrijp. Ik en mijn beste vriend begonnen. Wij zijn eigenlijk altijd een beetje de geile van het groepje. Wij maken altijd die vieze grapjes en denken vaak te ver door. Hij was overigens de enige die ik kende uit die nieuwe zwemgroep. Wij begonnen elkaar dus elkaar af te trekken, en ik ging hem ook pijpen. Sindsdien doen we dat nog wel eens in de groep, maar niet bij wedstrijden. Onze badmeester weet dat we dat doen en vindt het ook geen probleem, maar om het nou te doen waar allemaal anderen bij zijn, doen we toch maar liever niet. Wij negenen en de badmeester zijn ook de enige die er van weten. Wij hebben overigens ook wel een hele chille badmeester. Dit was dus mijn geile aftrekverhaal tijdens het douchen.

Ik voetbal zelf niet, vandaar deze vragen. Tnx alvast voor t invullen!


tekst aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 9 : plaats geen onnodige seksuele details.


1. Douche je wel eens samen?  Ja, maar dan niet bij voetbal maar bij tennis.

2. Krijg je dan altijd een erectie? Meestal wel

3. Krijgen anderen een erectie? Ja

4. Ga je dan zelf aftrekken?  Meestal wel ja, is wel lekker

5. Trek je elkaar af?  Ja ook

6. Hebben je wel eens met een grote groep elkaar afgetrokken?  Ja met de mensen waarmee ik tennis

7. Vind je dat geil?  Ja

8. Ben je nu geil? (Ik wel)  Ja

9. Ben je nu aan het aftrekken? (Ik wel)  Ja

10. Heb je nog een geil verhaal over het gezamelijk douchen?  We waren eens een keer samen aan het douchen na de training en we begonnen het een beetje over seks en alles te hebben dus iedereen werd geil. Toen begonnen een paar teamgenoten opeens random af te trekken en even later was iedereen aan het trekken. Aangezien ik wel zin had om te experimenteren vroeg ik of iemand me wilde pijpen, en dat wilde iemand. Even later was iedereen elkaar aan het pijpen en aftrekken. Dit doen we nu eigenlijk na elke les.


Reageer