Skip to main content
Vraag

Vingeren zonder dat broertje het door heeft

• February 23, 2026
  • 9 reacties
  • 1635 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi allemaal, ik ben 13 jaar oud.

ik ben met mijn ouders en broertje op wintersport, we slapen in een klein huisje met 2 slaapkamers. mijn broertje en ik delen dus een kamer met 1 tweepersoonsbed. mijn broertje is 9. ik ben er nog 5 dagen, maar heb echt zin om even te vingeren ofzo. alleen ben ik bang dat mijn broertje dit door heeft.

heeft iemand tips?

-tekst aangepast ivm forumregel 3: Plaats op het forum geen persoonsgegevens-

9 reacties

• Net nieuw
  • February 23, 2026

Kan je niet in de douche?  Of juist als hij douchen is?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 24, 2026

Kun je het niet even in de douch of op de wc vingeren dan heb je even me time voor je zelf .

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 24, 2026

Jaja, het eeuwige probleem als je een kamer deelt op vakantie.  Wachten tot hij slaapt, er zit niets anders op.  In zelfde bed is natuurlijk een beetje moeilijk maar als je het zachtjes doet, moet het wel lukken.  Succes!

• Net nieuw
  • February 24, 2026

Ik zal idd wachten totdat hij slaapt!

Word jij ook nat?

of beweeg je veel ?

dan zou ik langer wachten dan kun je meer geluid maken zonder dat hij het doorheeft

• Net nieuw
  • February 24, 2026

Doe het als je gaat douchen 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

misschien als jij je broertje goed moe maakt dan slaapt hij misschien door. ik slaap best wel vast dus ik wordt niet gauw wakker en anders moet je het gewoon niet doen maar ergens anders

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

Hey ik was ook afgelopen weekend samen met mijn zusje van 14  bijna 15 op een kamer 3 nachten ook op een twee persoons bed zij loopt gewoon op string door kamer en ze vingert gewoon waar ik bij ben wel onder de dekens zeg maar. We hebben een goede band samen 

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben het met ​@Jeffrey  eens want misschien vind hij het wel oke, dan eerst ff vragen en dan kan het misschien 

Dieenepinda11
Forum|alt.badge.img

hoi@!
Ik weet dat ik een beetje laat hiermee ben aangezien je vakantie al voorbij is, maar ik heb nog wel tips voor in de toekomst. Je kan het altijd vragen of hij het goed vindt, maar dit kan ook tot gênante scenario's leiden. Je kan daarom beter bijvoorbeeld in de douche of op het toilet masturberen. Als je bv op vakantie bent en er is een toiletgebouw, kan je gewoon even zeggen dat je extra lang gaat douchen en dan jezelf in de douche vingeren (kleine side note: niet op de vloer gaan zitten. is echt smerig). Je kan ook wachten tot je zeker bent dat hij slaapt en dan jezelf vingeren. Ik weet niet hoe erg je kreunt (als je dat überhaupt doet) maar mocht het het geval zijn dat deze normaal gesproken hoorbaar zijn dan kan je ook gwn je gezicht in je kussen duwen om deze een beetje te dempen.

Wat je ook kan doen is rond middernacht of 11 uur of wanneer iedereen slaapt naar het toiletgebouw gaan en dan vingeren als er (bijna) niemand is. 

Veel plezier op andere vakanties!