Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

Vingeren word saai

• 8 april 2019
  • 12 reacties
  • 3943 Bekeken

Badge +1
Hoi allemaal. Ik vinger nu al een tijdje maar het word een beetje saai. Weten jullie een manier of misschien iets anders?

-Anoniempje N0
icon

Beste antwoord door loes_anoniem 30 april 2019, 23:09

Hoi hoi, ik was vergeten te zeggen dat je ook gwn een douche kop kan gebruiken.

Kusjes😘
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hier staan verschillende manieren om te masturberen:

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/vragen-over-vingeren-1698#post11722
Reputatie 1
Badge
Een jongen zoeken die aftrekken saai vindt en dan afspreken...ik ben 1 x afgetrokken door mijn beste vriendin en dat voelde lekkerder aan..ik vind aftrekken erg saai worden. 😅
Reputatie 1
Badge
Vidio Bell op snapchat met een jongen en mastroeberen dan samen
Ps doe ik ook soms is echt opwindend
Reputatie 1
Badge
Ik ben trouwes 14
Reputatie 6
Badge +11
Je zou eens kunnen kijken op dit forum met de zoektermen 'vingeren spannend maken' ,'masturberen', 'gekste x om te masturberen',... Zo zalje al een heleboel berichten van andere forummers vinden.
Je kan ook eens experimenteren met extra dingen, zoals de straal van een douche, een kussen,...
Op deze site vind je ook een heleboel info over seksualiteit en dus ook mastruberen.

Groetjes
Lot
Reputatie 6
Badge +11
Vidio Bell op snapchat met een jongen en mastroeberen dan samen
Ps doe ik ook soms is echt opwindend

Dit zou ik je echt niet aanraden.
Op die manier kunnen er screenshots of filmpjes gemaakt worden en kan je zo maar even masturberend op het internet staan. Niet doen dus!
Als je dit echt wil zou je eventueel wel met iemand in real life kunnen afspreken, maar begin maar eerst met bovenstaande tips uit te testen.
Badge +2
Ik vind het altijd fijner als iemand anders het bij me doet, dat geeft toch een ander gevoel.
Reputatie 1
Badge +1
hoi hoi, je zou een sextoy kunnen kopen. Ik snap dat dit raar en ongemakkelijk kan zijn als je nog thuis woont, maar er zijn sites die het verkopen als een pakket van kleren bijvoorbeeld. Dit zou je kunnen proberen. Veel succes!!

Kusjes😘
Badge
ik raad echt een vibrator aan!! echt zoo heerlijk
Reputatie 1
Badge +1
Hoi hoi, ik was vergeten te zeggen dat je ook gwn een douche kop kan gebruiken.

Kusjes😘
Badge
Hoi allemaal. Ik vinger nu al een tijdje maar het word een beetje saai. Weten jullie een manier of misschien iets anders?

-Anoniempje N0

Probeer voorwerpen
Badge
ik raad echt een vibrator aan!! echt zoo heerlijk
Hoi, ik ben een jongen en ik trek nu af sinds mijn 10e maar het word echt saai, heb je tips?

Reageer