Skip to main content

Ik ben luna (12) ik wil graag mezelf vingeren maar waar en waneer kan ik dat het beste doen want ik wil niet dat mijn ouders er achter komen. Of dat ze mij op eens horen kreunen.

Plies help! 

Dan lijkt me dat het handigst om te doen als ze niet thuis zijn, toch? Nu in Corona is dit wellicht wat minder maar als ze boodschappen moeten doen o.i.d. . Anders eventueel onder een deken doen of je hoofd in je kussen drukken (niet stikken maar je snapt wat ik bedoel).

Ja nou mijn moeder bestelt altijd de boodschappen en heel soms gaat ze naar de winkel niet vaak. En als ze dat doet dan ik ze in een kwartier weer ongeveer of 20 minuten. Oja en mijn zus en broer zijn ook soms thuis dan. 

Dus wat moet ik nu doen🥺

Je kan het altijd doen als je in bed ligt. Meestal ben jij dan boven en je ouders beneden, dus weinig kans dat ze je horen.

Groetjes ik

In je bed of in de douche

De badkamer is dan misschien de beste optie. Je kunt de deur op slot doen dus er komt niemand zomaar binnen. En als je je zorgen maakt over eventueel geluid dat je zou produceren, kan je ook muziek aanzetten zodat ze het niet horen. Maar het is echt niet zo dat je meteen luid begint te kruinen als je aan het vingeren bent hoor. Daar heb je echt nog wel controle over.

je kan het in bed doen avonds of als je ouders niet thuis zijn

Reageer