Skip to main content
Heeee



Ik ben een jongen, maar ik word best wel zat van aftrekken enso, meisjes hebben het volgensmij veel lekkerder, een clitoris, ze kunnen er in. En ze gaan automatisch kreunen. Dat is dus veel fijner lijkt mij. Wat denken jullie?
Nou, als meisjes over hun clitoris wrijven gaan ze niet automatisch kreunen hoor ... meisjes kunnen in het algemeen moeilijker klaarkomen dan jongens, dus in dat opzicht heb jij het veel makkelijker.
Dat klopt, meisjes komen moeilijk klaar, maar hebben wel wat meer manieren om klaar te komen!
Ik geef johan gelijk, en ik ben een meisje.. jullie jongens komen sneller klaar en hebben lekker een lange lul om af te trekken, wij moeten over het goede plekje van de clitoris wrijven voordat het pas echt komt, en ik persoonlijk vind jezelf in je vingeren niet zo fijn... dat moet echt door een ander gedaan worden voordat je het genot hebt, dus ik doe alleen mijn clitoris.
ik zou zeld weleens willen weten hoe dat nou voelt bij een meisje
Ik zou liever een jongen zijn hoir dan kan je een stijve krijgen wij worden alleen maar nat
Ja.. en die stijve krijg je ook op plekken en momenten dat je het niet wil. En dat kan ook vreselijk onhandig zijn.
Dat is waar maar nat word je ook vaak en dan is je onderbroek weer nat...

Wanneer is het onhandig dan?
Ik zou liever een jongen zijn hoir dan kan je een stijve krijgen wij worden alleen maar nat



Een stijve is echt niet zo'n pretje hoor. Het kan soms erg gĂȘnant zijn, bijv. bij gym.
Ik denk dat meisjes het leuker hebben Bij jongens gaat het na een tijdje vervelen. De enige variatie is van hand wisselen. wauw '-.-

Baarbij als je als meisje geil wordt kan je het makkelijker verbergen dan zo'n paal die rechtop staat.
Dat is waar maar nat word je ook vaak en dan is je onderbroek weer nat...

Wanneer is het onhandig dan?





genoeg plaatsen waar het onhandig is:

strand

zwembad

gym

presentatie

gewoon in de klas en op school

sauna
Dat klopt, meisjes komen moeilijk klaar, maar hebben wel wat meer manieren om klaar te komen!

hoe moet je vingeren? Helpmij ik wil dat ook een x proberen xx
Normaal zou ik zeggen, google het :$

Maar volgens mij is het heel simpel?

Ik ben een jongen dus zou het niet echt weten, haha.

Ooit met vriendinnen over gehad?



Anders gwn letterlijk, hoe genant het ook klinkt, over je clit wrijven of je vinger erin stoppen.

Sorry voor het ruwe antwoord 😳
Ik zou zelf ook wel eens willen weten hoe het is om een meisje te zijn op dat gebied, ik heb het gevoel dat meisjes wat meer variatiemogelijkheden hebben dan jongens.
Nou, dat valt wel mee hoor. HAHA, bij mij iig, verveelt het ook al best wel. Sws is jezelf vingeren niet fijn, dat moet een ander echt doen. Dus dan kan je alleen nog maar over je clitoris wrijven. En dan moet het ook nog op een bepaalde manier gebeuren wat steeds weer anders is. Een stijve is op sommige plekken vast wel gĂȘnant, maar het lijkt me wel fijner eigenlijk.
aftrekken lijkt mij een stuk makkelijker omdat jongens over het algemeen sneller klaarkomen

xxx
aftrekken lijkt mij een stuk makkelijker omdat jongens over het algemeen sneller klaarkomen

xxx




Het is best irritant om zo'n ding te hebben hoor. Soms word hij stijf als je het niet wil (Bij een presentatie ofzo, Akward!)
Klopt niet Als je te vaak vingert voelt get niet meer zo lekker. En je moet de juiste spot zien te vinden en soms is her niet eens so lekker.
Het klopt dat jongens sneller klaar komen maar dat betekent niet dat de ene het makkelijk heeft dan de ander en ik zelf ben een jongen en ik heb er wel is over met me vriendin en ze zecht dat het voor meisjes en jongen even makelijk kan zijn als je het goed doet.

Reageer