Skip to main content
Vraag

vingeren tips

• July 24, 2020
  • 2 reacties
  • 564 Bekeken

hey,

ik ben 13 jaar oud en ik vinger nu een tijdje. zouden jullie allemaal kunnen beschrijven in stappen hoe je dat doet?

wat ik zelf altijd doe is of onder de douche of in mijn bed, ik doe eerst mijn kleding uit en dan laat ik alleen me bh over en onderbroek. en dan begin ik te wrijven over mijn clit, ik maak beetje rondjes en dan ga ik met mijn vingers erin er een beetje mee spelen! doe ik het goed?

ik gebruik water om het wat natter te maken en soms een tandenborstel met een plastic zakje eroverheen voor de hygiëne. als ik het onder de douche doe dan gebruik ik de straal methode.

zouden jullie zoiets als ik net heb geschreven kunnen doen, dan weet ik ook in stappen hoe andere het doen! tips zijn welkom

xx

2 reacties

• July 24, 2020

Er zijn geen regels voor masturberen. Als jij het prettig vindt, doe je het goed.

Ga zelf eens op onderzoek wat jij lekker vindt. Dat kunnen wij niet voor jou bepalen.

Groetjess

• August 17, 2020

ik masseer eerst mn schaamlippen enz en daarna ga ik over me clit wrijven en dan naar binnen en beetje spelen… lijkt dus heel hard op hoe jij het doet haha