Skip to main content

vingeren op vakantie

• August 22, 2025
  • 23 reacties
  • 4319 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

hallo iedereen ik ben nu op vakantie en ik ben hier al een week, en dus ook een week niet gevingerd. nu is mijn vagina dus heel gevoeling en dat is heel vervelend omdat ik wordt dan heel snel en vaak nat. dardoor moet ik dus ook constant mijn onderbroeken wisselen en wassen

mijn vraag is dus waar, waneer en hoe moet ik dan vingeren

wat meer info: ik slaap in een tent met m’n broer. de douches zijn gezamelijk en de wc kan je overheen kijken als je er langs loopt

23 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

Miss als het donker is in de bosjes of het doen als je broer slaapt.

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Hey hey, Zijn er niet momenten overdags dat je gewoon even kan zeggen van ik ben zo moe ik ga even een dutje doen ofzo en dat je dan jezelf vingert in je tent want dan is je broer niet naast je? :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 23, 2025

Bedank voor de tips 

ik kan het niet doen in de tent omdat je kan best makkelijk naar binnen kijken en mijn broer slaapt heel licht en ik maak wel is wat geluid.

hoe zou ik het in de bosjes moeten doen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 24, 2025

Gewoon, ergens een rustig plekje in het bos zoeken zou ik zo zeggen…..

neem misschien een handdoek ofzo mee die kan je dan op de grond leggen en erop liggen, je broek of rokje uitdoen en je onderbroekje (of helemaal bloot)  en dan kan je jezelf toch lekker plezieren?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 24, 2025

Het is al vervelend dat je geluid maakt anders had je veel meer mogelijkheden. 

Kun je het echt niet zonder geluid te maken .

Of je moet savond naar de wc gaan als er veel mensen slapen dan kun je het wel doen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 24, 2025

Ergens een bosje op zoeken of het in de douch doen .

Of hopelijk gaan jullie snel naar huis dan kun je het weet in je eigen bed doen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 24, 2025

Ik was laatst ook op vakantie en had hetzelfde probleem maar dan lag mn zus in de tent. Natuurlijk ga ik niet naast mn zus aftrekken dus deed ik alsof ik naar de wc ging, daarna ging ik gwn een rondje lopen en bij een afgelegen plekje aftrekken. Mn zus deed het wel in de tent en toen had ik haar perongeluk betrapt, nou was dat geen probleem omdat we elkaar vaker hebben zien masturberen. Maar ik raad je aan om een x om 1/2/3 uur snachts op een afgelegen plek te masturberen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 25, 2025

@NN15000 ik kan proberen geen geluid te maken. Wanneer waar en hoe ja ik dat dan doen. 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 25, 2025

Misschien in de nacht op een bankje ofzo of in een plekje bij een restaurant daar in wc het doen of als je broer innhet wc gebouw is en jij dan in de tent kan doen 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 26, 2025

Bijvraagje: wat is dat voor plek waar jullie op vakantie zijn, dat iedereen kan binnen kijken in de WC’s?

Ik zou het trouwens niet op de WC doen, dat is toch niet echt een plek waar je opgewonden van wordt.  En de bosjes lijkt me toch niet zo ideaal: je vraagt je de hele tijd af of er niet een creep of zo aankomt.

Ik denk echt dat het het beste is dat je tegen je broer zegt dat je af en toe me-time nodig hebt.  Als je de tent dicht doet, ziet toch niemand je.  Zelfs als het tentdoek een beetje doorschijnt zien mensen buiten nog niets: je zit gewoon met je hand in je broekje.  Je broer zal je wel begrijpen en ook hij zal wel waarderen dat je ook hem de nodige privacy gunt.  

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 26, 2025

Ja gewoon snacht doen. Gewoon stil en langzaam zonder geluid. Of maak je altijd geluid ?

Forum|alt.badge.img

zou het laat in de avond bij de wcs doen of naast je broer. ik heb wel eens afgetrokken naast een slapende vriend en ik kwam daardoor ook sneller klaar omdat ik niet betrapt wou worden

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 8, 2025

@Diana het is zon Franse camping en de deuren waren niet heel laag maar wel dat je als je er langs loopt overheen kan kijken anders niet.

en ik denk dat ik gewoon tegen mij broer ga vertellen dat ik masturbeer en dat ik dat heel graag wil doen, en dan vragen of hij mij even aleen in de tent kan laten.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 9, 2025

Hey, hoe oud is broer eigenlijk?

Misschien kun je het samen doen, bij jezelf  dan?

Of heb je liever niet dat je elkaar naakt of bezig ziet?

Gr

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 9, 2025

@Zwientje mijn broer is 16 en we zien elkaar wel vaker naakt, bijvoorbeeld samen douchen of omkleden. Ik vind het alleen spannend dat hij me dan gaat zien terwijl ik aan het vingeren ben, ik kan hem dan ook zien natuurlijk. 

hoe zou ik dat moeten aanpakken? Hem vragen enz.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 9, 2025

Hey, ja dat zou toch kunnen denk ik?

Hij vind het mss ook vervelend als je samen in de tent ligt en hij wil aftrekken…

Bespreek het met hem, of wil je eigenlijk nog geen jongen zich zien aftrekken? Of zelf te verlegen om te vingeren voor een jongen?

Nuja je doucht samen enzo, kan je toch ook samen masturberen?  En mss als jullue het beiden willen : elkaar doen.

Allesinds veel vinger plezier nog meid xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 11, 2025

Ik heb het gevraagd en hij vind het goed, we hebben het nog niet gedaan. Hoe denk je dat dit gaat verlopen? Zegmaar het tegelijk doen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 12, 2025

Ik heb het gevraagd en hij vind het goed, we hebben het nog niet gedaan. Hoe denk je dat dit gaat verlopen? Zegmaar het tegelijk doen

Waarschijnlijk is de kans wel groot dat er meer zal gebeuren dan enkel jezelf te plezieren. Houd ons op de hoogte!

(Ook als je een extra handje hulp nodig hebt ;) )

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 12, 2025

Ben je nog altijd op vakantie, dat jullie nog steeds in dezelfde tent slapen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 12, 2025

Ja ondat mijn ouders zijn zzp ers dis we krijgen vrijstelling van school

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 12, 2025

hey

Heb je nu al samen gemasturbeerd of nog niet echt?

Als je samen doucht, ga je dan echt samen in de douche of elk apart eigenlijk?

Als je samen gaat heb je elkaar toch al wel eens aangeraakt dan of sta je dan rug tegen rug ofzo ?

Werd je eigenlijk al eens gevingerd door een jongen (je broer of iemand anders dan) en trok je al een jongen af ook (je broer of iemand anders)?

Bedoelde je samen masturberen of het doen eigenlijk?

Je hebt toch al condooms gehaald dan?

laat maar weten he meid xxx

gr

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 12, 2025

Ik heb het al opgelost.

ik was vandaag alleen omdat mijn ouders en broer gingen wandelen, dus ik had even tijd om te vingeren. Was iets van 4 keer gekomen denk ik

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2025

hey

heb je het nu al gedaan met je broer samen ook dan?

En deed je het toen bij jezelf of deed je elkaar?

liefs zwientje