Skip to main content
Vraag

vingeren op vakantie

• July 25, 2026
  • 7 reacties
  • 1216 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hé ik ben een meisje van 15 en wil graag vingeren op vakantie, maar ik durf het niet omdat ik bang ben om betrapt te worden en kom daarom niet klaar. Heeft er iemand misschien tips om te zorgen dat ik wel klaar kom? Zo is mijn vakantie niet compleet...

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 25, 2026

Sta je op een camping of zit je in een hotel want als je op de camping staat zou je het bijvoorbeeld laat in de avond het het toiletgebouw kunnen doen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 25, 2026

Of gewoon in bed als je moet slapen of toilet

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 25, 2026

Op vakantie kan je net zo makkelijk betrapt of nietbetrapt worden als thuis

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 25, 2026

Hoezo is je vakantie dan niet "compleet"? Ik snap echt niet hoe masturberen nou zo belangrijk/ nodig is. Ik heb dat zelf niet. 

Ik zou me geen druk maken en gewoon ff niet doen of wel, t is ook wel mooi gezegd door ​@IkbenM , er is echt totaal geen verschil.. 

Doei 

furina
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 25, 2026

-onnodige quote verwijderd-

misschien heeft zij een bucket list ofzo en zij wilt het af maken, iedereen  heeft een andere brein en ik denk dat ze mss geil is 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 27, 2026

Je kunt ook op een toiletgebouw vingeren zeg maar als je op een camping bent ofzo kun je daar ook vingeren bij een camping heeft meedere toiletten vaak.

• Weet de weg
  • August 8, 2026

ik kampeer vaak met vrienden of mn moeder, 2 zussen, 2 nichtjes, neefje en mn vader.

ik trek mezelf altijd af in mn eigen tent, op een afgelegen plekje buiten of gewoon lekker onder de campingdouche.

werkt echt top, je moet het gewoon proberen. zo heb ik het ook geleerd <3