Vraag

Vingeren met mams

  • 16 May 2024
  • 5 reacties
  • 729 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben Grietje12 en inmiddels 13 jaar oud

Toen ik 12 was heeft mama mij voorgedaan hoe ik moet vingeren en terwijl we met ons tweetjes bezig waren kwam papa opeens binnen en die vroeg wat we aan t doen waren

Toen mams had uitgelegd wat zei papa okay en pakte er een stoel bij  en is gaan zitten en zei ga maar door. terwijl wij bezig waren vreev papa daarna over zijn broek

deze week heb ik dit verhaal verteld aan twee vriendinnetjes op school en die zeien dat dit niet normaal was, is dit zo of is dit wel normaal? doen jullie dit ook? Ik vond het zelf supergezellig 


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi grietje, dit is zeker een abnormale zaak. Dit telt als incest en seksueel misbruik wat beide heel illegaal is. Als mensen hierachter komen (vooral volwassenen) kunnen je ouders in heel veel problemen komen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi hoi. Heb het even gecheckt en het is niet strafbaar in ieder geval. Wel moet je zorgen dat ze je niet gaan aaanraken, dan kan het strafbaar worden aangezien zij ouder zijn dan 18. Als jij en je moeder er oke mee zijn is het helemaal goed. Ik weet niet waar je vader vwreef maar mischien had ie een stijve ofzo. Dat kan maar hopelijk kreeg hij die door je moeder en niet door jou. Nogmaals is niet zo raar en als je er beide blij mee bent moet je dat doen

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben Grietje12 en inmiddels 13 jaar oud

Toen ik 12 was heeft mama mij voorgedaan hoe ik moet vingeren en terwijl we met ons tweetjes bezig waren kwam papa opeens binnen en die vroeg wat we aan t doen waren

Toen mams had uitgelegd wat zei papa okay en pakte er een stoel bij  en is gaan zitten en zei ga maar door. terwijl wij bezig waren vreev papa daarna over zijn broek

deze week heb ik dit verhaal verteld aan twee vriendinnetjes op school en die zeien dat dit niet normaal was, is dit zo of is dit wel normaal? doen jullie dit ook? Ik vond het zelf supergezellig 

Wat leuk en supergezellig dat jullie dat zo deden. Als ik het zo lees heb je de liefste ouders want dit hoort toch ook gewoon bij opvoeding?!?! Ik denk dat het normaal is, want bepaalde intieme dingen hoor je standaar gewoon met vertrouwde mensen te ontdekken inplaats van onbekende mensen.

Reputatie 1
Badge

Leuker zou zijn als oma en opa er dan ook bij zouden zitten 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Benny_Dau2010 ,

 

inderdaad zou het super lief zijn als @Grietje12  haar ouders open zijn over masturberen etc; echter is het niet zo “lief” dat die moeder in Grietje12’s intieme momenten mee wilt spelen en daarbij het überhaupt oké vindt dat haar man meekijkt terwijl zijn dochtertje van 13 zichzelf pleziert als je snapt wat ik bedoel.

 

het is geen normale situatie, dat jouw moeder jou wil uitleggen wat vingeren is en hoe dat moet vind ik iets anders dan samen broek uit en op t bed losgaan, ik vind het ook wel een beetje raar dat een moeder daarbij wilt zijn en daarbij mee wilt doen (word ze daar dan opgewonden van ofz?) .
 

Nog raarder vind ik het dat jouw moeder je vader laat binnenkomen, doet alsof het de meest normale zaak ooit is en hem laat toeschouwen hoe zijn dochter vingert in het bijzijn van haar moeder (als hij naar die ma wilt kijken, horen ze dat privé te doen, niet in het bijzijn van het kind, niet alleen dat, maar hz zou je als vader naar je kind willen kijken die masturbeert en daarna een stijve daarvan krijgen????). Dat hij er opgewonden van wordt dat hij ziet hoe zijn vrouw en dochter samen bezig zijn, klinkt dus ook wel een beetje als een soort incest fantasietje ofzo, persoonlijk zou ik nooit geil kunnen worden van mijn partner als deze met mijn zoon zou liggen aftrekken samen.  Dat is toch logisch???

 

Grietje12, alsjeblieft kijk uit, dit kan iets veel groters worden. Nu is het open en wellicht goed bedoeld, maar misschien wordt het wel wat veel ergers. Het moment dat jouw moeder of vader of beide aan jou gaan zitten, rare opmerkingen maken of in dit geval jouw moeder / vader gaat vragen om samen met jou te masturberen, geef dat dan aub aan aan iemand die je kan vertrouwen (docent, vriendinnen en hun ouders, oma of opa). 
 

ik raad het je van harte af om samen met een ouder deze intieme tijd door te brengen maar het voor jezelf te houden.

 

xx
 

 

Reageer