Skip to main content

vingeren met een vriendin

• May 21, 2025
  • 16 reacties
  • 3347 Bekeken

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

hoi iedereen ik heb hulp nodig ik wil graaf vingeren met mijn vriendin en zij ook maar zij durft niet wat moet ik nu doen dat ze het wel durft 

(ps: ik heb het zelf al 5 keer gedaan……. en zij nog nooit……...)

-xxx-

16 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Praat erover met haar en zorg dat voor je iets samen doet, je er beide over gepraat heb, er oke mee ben en het allebei durft en wilt! Zo is het veilig en fijn voor beide en voelen jullie je ook allebei veilig! Als zij het niet wilt of zich er gewoon niet veilig bij voelt, wacht dan tot dat wel zo is! 💗

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 24, 2025

Ben het eens met ​@girlvan033  Jullie moeten er allebei klaar voor zijn. Misschien kun je beginnen met over de kleren langzaam steeds een beetje dichterbij haar kruisje te komen? De volgende stapjes komen dan vanzelf als zij het wil.

Succes!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 2, 2025

@anoniempje1578 inderdaad wat iedereen zegt als je gewoon rustig begint met over haar heen vrijven en dan dichter bij haar vagina komen en dan kan je rustig beginnen met vingeren wel eerst je handen wassen!

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 3, 2025

Kleine Update:

ben trouwens een meisje (13) als iemand daar anders over dacht😅 & wil geen vk ofz met mijn vriendin het is gwn een beste vriendin van me😉

Liefs, K <3

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 6, 2025

Spreek samen eens bij iemand zijn thuis af (zonder ouders) en zet dan iets seksueel op en begin eerst te wrijven en dan te vingeren en zie dan als ze mee doet of vraag het

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

dankjewel ​@Ranoniem !!!   <3

Help.systeem
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 7, 2025

Hoi! Ik kan jouw situatie niet 100% inschatten, maar hier is iets wat ik je wel kan vertellen, 

Praat open met haar. Vraag wat haar tegenhoudt en laat duidelijk weten dat je haar nergens toe wilt dwingen. Laat haar tempo bepalen. Vertrouwen en veiligheid zijn belangrijker dan ervaring.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 7, 2025

@anoniempje1578  gewoon doen zou ik zeggen

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

@Anoniem4321 

ja maar wil haar ook niet gaan dwingen snap je? ze moet het ook zelf willen hé

(Deze tekst  is verwijderd door de Kindertelefoon, i.v.m. Forumregel 3: Plaats op het forum geen persoonsgegevens.)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 9, 2025

laat me iets weten wat je hebt gedaan xx

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 10, 2025

weet ni  ;)  heb nu ruzie met d'r   :(

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

weet ni  ;)  heb nu ruzie met d'r   :(

dan zou ik het niet doen eerlijk gezegd

Forum|alt.badge.img+4

Hey ​@anoniempje1578 

Je zegt dat zij ook met jou wille vingeren? Hoe weet je dat zo zeker, als ik jou was zou ik gwn rustig naar dat topuc gaan bv. Amai mijn puberteit is echt bezig hoor, ik voel me niet zo goed en het is mss een beetje raar maar heb de laatste tijd heel veel zin in seksuele dingen enzo je weet wel… 

Zo kun je kijken hoe ze reageert, het is ook redelijk realistisch want je hebt nu een beetje de puberteit leeftijd bereikt. Je kan ook zeggen bv.  Ik heb gisteren eens iets nieuws gedaan, ik heb me eens gevingerd. Heb jij dit al eens gedaan? Nee, moet je echt eens proberen, het is echt leuk en spannend.

Enzo kun je een beetje naar de seksuelere kant gaan om dan uiteindelijk te zeggen: Ik kan het je altijd wel eens voortonen of we kunnen het samen eens uitproberen.

Dit is natuurlijk wel zeer gedurfd, maar als je dit doet zie ik het wel nog gebeuren dat je samen zit te vingeren en plezier hebt. Natuurlijk als je nu ruzie hebt met haar is het niet zo heel slim om direct z’n gesprekken te hebben.

Doe gewoon wat goed voelt, luister naar jezelf en dwing haar tot niets, als zij het niet wil dwing haar niet.

Groeten Anonyme Jongen XXX

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

thx <3 

en ja, ik snap wat je bd met '’seksuele dingen je weet wel…'’ ben 13 en ja, ik vinger met echt VANALLES uuuuuuh:

• mascara hahahaha 
  • achterkant van een kaolo kam……… ding is ook echt ni dik ofz hahahaha ( eig wel…..)
  • oude lipgloss……………
  • vinger (DUHHH) 
  • blush kwast…

dus ja, ik snap je wel hahaha (ook op een ander platform dan vingeren mr da doe k nog ni hahaha ben 13…

en nope ben geen Hoer/Slet haha nee bro zeka ni hahaha

-xxx-   ~K  <3<3<3<3<3

• August 23, 2025

Misschien met logeren en dan ieder voor zich onder de lakens

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 25, 2025

Misschien is ze bang om het voor de eerste keer te vingeren dus misschien een filmpje laten zien daar van .

Maar doe het rustig aan misschien over 2 maanden dat ze het wel wil. 

Maar 1ding  misschien was ze wel ongesteld dan zou ik het ook niet doen