Vraag

vingeren meisjes

  • 15 January 2020
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben zelf een jongen en ik zou graag willen weten hoe meisjes vingeren ervaren en of het ook ooit is gedaan bij jou of alleen door jezelf? 


1 reactie

Hoi,

De meeste meisjes vinden vingeren fijn, maar er zullen ook veel meisjes zijn van jouw leeftijd die nog nooit hebben gevingerd of het bijvoorbeeld niet fijn vinden. Op het moment dat je een meisje wil vingeren is het allereerst heel belangrijk om aan haar te vragen of ze dit wel écht wil. Check dit altijd eerst!

Als ze zeker weet dat ze het wil, kun je ook eens aan haar vragen wat ze dan fijn vindt. Sommige meiden vinden het namelijk fijn als je óp de vagina beweegt en anderen vinden fijner als je ín de vagina gaat met je vinger. Begin altijd heel voorzichtig, het is namelijk best gevoelig. Dus begin door niet hard te duwen en geen snelle bewegingen te maken. Als ze aangeeft dat ze wil dat je ín haar vagina gaat, begin dan met één vinger, maak langzame bewegingen en ga niet te diep. Je kan ondertussen gewoon aan haar vragen of ze het fijn vindt. Ook kun je van te voren aangeven dat ze het eerlijk mag zeggen terwijl jullie bezig zijn als ze iets niet fijn vindt. Op deze manier weet je of je het goed doet en of het nog goed voelt voor haar.

 

Ik hoop dat je nu wat meer informatie hebt!

Reageer