Vraag

vingeren meisje

  • 5 January 2022
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje en ik wil heel graag keer vingeren en t proberen maar ik durf t nie omdat ik t raar vind dat je vinger in je gaat en ik weet nie hoe da moe weet iemand hoe ik dat t beste kan doen en andere dingen hoe ik kan klaarkomen zonder iets in me te stopen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Anoniempjeeeeex , 

In dit topic staan heel veel manieren om te vingeren: 

vragen over vingeren

Hoop dat je hier iets aan hebt! :) 

xx Eenmeisje004 

Je kunt ook masturberen zonder er met een vinger in te gaan hè. Dan stimuleer je gewoon uitwendig je clitoris. Ga gewoon eens ontdekken, kijk eens wat goed voelt en focus daar dan op.
Als je het wel met een vinger wilt proberen, helpt het misschien om een spiegeltje te gebruiken zodat je ziet wat je doet. Weet wat wat is daar beneden. En zorg dat je een al nat bent als je het gaat proberen, dat maakt het een stuk makkelijker. Dan is het gewoon een kwestie van ontspannen en rustig een vinger inbrengen. Heb je al wel eens tampons gebruikt, praktisch hetzelfde.

Het is iets wat je zelf een beetje moet ontdekken. 

Je hebt twee  verschillende spots

 1. de clit die zit buiten de vagina. die zit tussen de shaamlippen.als je er ever heen gaat kan dat een fijn gevoel geven.

2. De g spot die zit in de vagina. die kun je vinden door een kom maar beweging te doen richting de buik . het volt als een knobbeltje aan, als je deze stimuleert kunen sommigen meiden ook squirten.

Om het lekkerder te maaken kan je. seks toys of een douchekop  gebruiken. ander dingen zijn niet hygiënisch.

hoop dat je hier iets aan hebt.

Gr bren.

Reageer