Skip to main content
Vraag

vingeren, kan iemand tips geven of eventueel uitleggen

• August 21, 2025
  • 4 reacties
  • 383 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey hey

Ik ben een jonge en mag binnenkort mijn vriendin vingeren. Maar het probleem is dat zei dat nog nooit heeft gedaan en ik weet niet hoe dat moet.…

Dus kan iemand tips geven of eventueel uitleggen hoe dat ik dat kan doen

Alvast bedankt 

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 21, 2025

sws is communicatie de key, overleg met haar wat ze fijn vind ook tijdens de daad :) dan komt het vast wel goed

xx liefs Wolf 🐺

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

Hey hey zoals ​@Wolf zei communicatie is key, Misschien kunnen jullie er samen over praten en samen een beetje uitzoeken wat fijn voelt en wat niet fijn voelt?

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

er zijn verschillende sites waarop je het kan opzoeken ;) of overleg met iem van de KT !!

-xxx-

dxrian_
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

Goedenmiddag ​@boyhulp!

Het is goed dat je erover nadenkt en voorzichtig wilt zijn! Het belangrijkste is veiligheid, wederzijdse instemming en communicatie. Praat eerst met je vriendin over wat zij prettig vindt en wat niet. Maak duidelijke afspraken: als iets pijn doet of ongemakkelijk voelt, stoppen jullie meteen. Zorg dat jullie allebei ontspannen zijn, in een comfortabele en privé omgeving. Hygiëne is belangrijk: zorg voor schone handen en korte nagels.

Begin rustig door het buitenste deel van haar vulva (de schaamlippen) zachtjes te strelen. Ontdek samen wat zij fijn vindt. De clitoris, het kleine knopje boven de vulva, is erg gevoelig; begin hier zachtjes met cirkeltjes of lichte druk en let op haar reacties. Verandert haar ademhaling of lichaamshouding, trekt ze terug of klinkt ze ontspannen en genietend? Dat helpt jou te weten wat prettig is. 

Begin met één vinger en bouw langzaam op. Als ze zich comfortabel voelt, kun je later eventueel twee vingers gebruiken, maar blijf altijd zacht en rustig. 

Respecteer altijd haar grenzen en stop als iets niet prettig is.