Skip to main content
Vraag

vingeren in de klas

• January 7, 2026
  • 6 reacties
  • 1161 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoe krijgen meiden het voor elkaar om in de klas te vingeren? ik bedoel als ik tijdens de les zou gaan aftrekken dan ga ik op gegeven moment helemaal trillen, dus dan gaat iedereen echt denken van wat is hij aan doen? gaat dat bij meiden anders of hoe zit dat?

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

โ€‹@ik blijflieveronbekendย dat is een erg vreemde gedachte. Voor zoiets ben je niet op school. Ook wordt dit misschien als ongepast of zelfs strafbaar gezien. Doe het maar thuis.ย 

Forum|alt.badge.img

ik was het zelf ook niet van plan om te, zeker niet. ik vind het namelijk ook vreemd. maar ik heb verschillende meiden zien zeggen dat ze het deden, en ik vroeg me af hoe the flip ze dat deden.. niet dat ik het zelf van plan was oid..

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

Ik zou dat nooit doen op school en ken geen een meisje die dat zou doen of durven te doen

Dus laat je ding maar in je broek zitten.

ย 

Forum|alt.badge.img

โ€‹@Yusaย , hoi volgens mij begrijp je mijn vraag niet helemaal goed. Ik was zeker niet van plan om het op school te doen, ik vind het zelf namelijk ook lichtelijk vreemd. Bij die vragen lijsten over wat je gedaan hebt hebben verschillende meiden gezegd dat ze op school hebben gevingerd. daar komt de vraag vandaan, ik was het zeker niet zelf van plan.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

โ€‹@ik blijflieveronbekendย  ik denk dat die meisjes het dan op de wc doen op schoolย ย 

Forum|alt.badge.img

โ€‹@NN15000ย , dat is ook wat ik zou denken, maar ze zeiden dat 'โ€™in de klas'โ€™, maar weet het verder ook niet hoor