Vraag

vingeren hoe moet dat?

  • 7 July 2021
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

Badge

Heyy 

Ik ben een meisje 

En ik wil best wel graag is vingeren , maar het lijkt mij best wel pijnlijk maar hoor van mensen dat het wel fijn is. Hoe moet je vingeren help mij:)


2 reacties

Badge

Nou zelf ben ik een jongen, maar ik weet wel door andere te vingeren: je moet doen want zelf fijn voelt en misschien eerst wat je schaamlippen strelen. Na een tijdje weet je wat je lekker vind en niet. Ik hoop dat je hier wat aan had :)

Heyy

 

Zoals hierboven ook al word gezegd moet je doen waar jij je fijn bij voelt en wat jij lekker vind. Ieder meisje heeft een andere voorkeur en vind iets anders lekker.

 

Op de site Sense staat dit over masturberen (vingeren).

 

Meisjes: vingeren

Veel meisjes vrijen met zichzelf. Dat gaat zo:

  • Bij vingeren streel je met je vingers de   clitoris  of het gebied eromheen. Dit geeft een opwindend gevoel. Probeer het uit: rond de clitoris wrijven of er juist overheen, wat sneller of juist wat langzamer, wat harder of juist wat zachter, met één of meer vingers in je vagina of niet.
  • Als je opgewonden raakt, wordt je   vagina  vochtig en je clitoris groter en harder. Het vocht uit je vagina kun je gebruiken om je clitoris nog gevoeliger te maken.
  • Je kunt je clitoris ook op andere manieren stimuleren. Bijvoorbeeld met de waterstraal van de douche of met een vibrator. Het verschilt per meisje of per keer wat je het lekkerst vindt. Door de clitoris te stimuleren kun je klaarkomen.

Bron > https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/met-jezelf-vrijen

 

Het kan inderdaad zijn dat de 1e keer een beetje pijnlijk is.. Als je wilt vingeren let er dan op dat je je nagels kort knipt zodat je niks kan beschadigen van binnen. Waarschijnlijk valt het dan wel mee met de pijn en voelt het misschien wel fijn!

 

Groetjes van mij!

Reageer