Skip to main content
Vraag

vingeren en seks

• August 29, 2026
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

heyy, ik had laatst zin in seks en toen dacht ikk het is miss handig om een boek over seks te lezen zodat ik een beetje weet hoe alles in elkaar zitt.. ze zeiden dat je jezelf een keer in de spiegel moest bekijken ( vanaf daar beneden ) dus dat deed ik in de avond in mn bed. ik had veel zin in seks maar heb geen vriendje dus toen ging ik opzoek in het boek of je seks met jezelf ofz kan hebben zonder speeltjes en dildo’s want als mijn moeder daar achter komt… ik was echt heel hard aan het mastruberen toen ik las dat mensen het vaak lekker vinden om zichzelf te strelen, ik probeerde het uit maar vond het niet zo lekker dus zocht ik verder. zonder speeltjes is er niet zoveel te doen dus ik maar mezelf proberen te vingeren, dat is echt een lekker gevoel!!! als ik alleen thuis ben of op mijn kamer in de avond loop ik vaak nu mezelf te vingeren,,, maar ik wil MEER!!! Dus ik keek in mn moeders kastje om te kijken voor seks speeltjes maar kon alleen een satisfyer vinden dus probeerde die uit op mn ouders bed en het was wel lekker maar ik wil iets in me.. een stijve… maar ik ben twaalf.. is dit normaal om te denken enzo?! pls help me.. en wat is lekker om naar binnen te krijgen naast mezelf te vingeren?!

xx pls help

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 30, 2026

Hoi ik ben een jongen van 13 maar het is complet normaal om sex te willen hebben en te masturberen

ik zelf wil namelijk ook sex en ik masturbeer ook

morse
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 30, 2026

Hoi, het is helemaal normaal om vaak te masturberen vooral als je het net ontdekt heb

Iedereen heeft met masturberen een andere ervaring dus ik kan nie zeker zeggen wat voor jouw het best zou voelen, mijn tip is om te gaan experimenteren tot dat je iets ontdekt dat echt goed voelt

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 30, 2026

Hoi je kunt ook een haarborstel gebruiken als je die hebt en dan de achterkant er van in je vagina in en uit bewegen of je gebruikt meer vingers dat zou ook nog kunnen succes.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 30, 2026

Hey ​@lovee xx 

Ik heb zelf weleens mijn make-up kwast gebruikt en misschien kan je nog wat anders dat rond en lang is vinden om te gebruiken

Ook rijd ik mijn kussen weleens en dat is ook echt een fijn gevoel

Xx Sara

Louise_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • August 30, 2026

Hoi ​@Saartje.13 en ​@Ric300 

Wat goed dat jullie meedenken! De informatie die jullie geven, klopt alleen niet helemaal. Make-up kwasten of andere huishoudelijke voorwerpen zijn niet veilig om te gebruiken als seksspeeltje. Het gebruik ervan als seksspeeltje kan zorgen voor infecties (door bacteriën) of bijvoorbeeld sneetjes aan de vulva/vagina (bijvoorbeeld door scherpe randjes). Gebruik dus alleen dingen die bedoeld zijn als seksspeeltje.

Groetjes
Louise (De Kindertelefoon)