Skip to main content

vingeren en geil worden ?

• January 31, 2026
  • 14 reacties
  • 1207 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal ik ( meisje ) 12 wil graag weten hoe ik moet vingeren en geil moet worden hebben jullie tips voor mij?in welk gat moet hij dan 

groetjes 

14 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

hey, ik ben n jongen maar kan wel helpen. vrijf gewoon rustig over je vagina en stop daarna 2 vingers in je vagina (voorste gat, beetje voelen en dan op en neer erin) later kan je ook in tempo wisselen en aantal vingers. wat voor jou lekker is

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

Hey ​@Haihoi  zoals ​@Anoniem1810  zij “het voorste gat” dat moet je niet doen dat is het plasgaatje! Je moet het grootste gat nemen, je kan ook op websites kijken over de “bouw” van je poes 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

@M.anoniempje ja ik bedoelde inderdaad de grootste k dacht dat t hetzelfde was 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

Oh lief dat je het zegt 💕

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

@Haihoi en als je geil wil worden kan je verhalen lezen of video's kijken 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

Wat voor en waar kan je het op vinden 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

@Haihoi kan ik hier niet zeggen maar je kan het proberen op te zoeken dan vind je het misschien 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

hey ​@Haihoi, je kan ook voor meer info op sense.info kijken dat is een site waar veel opstaat

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 10, 2026

@Haihoi Hoi je kunt bijvoorbeeld vingers in je vagina stoppen en dan erin en eruit te bewegen en in tussen tijd over je clitoris te wrijven Dat kan dan fijn voelen succes.

-onnodige quote verwijderd-

bestleuk
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 10, 2026

@Haihoi Ik vond deze advies-link met een soort van TOP tien om goed & lekker te kunnen vingeren .

Ook errruggg leerzaam voor onze jongens hier op het forum.😀

Leve ​@Haihoi en ​@Ric300 

.

https://blog.easytoys.nl/vrouw-vingeren-zo/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[NB]_13799203099&utm_content=125979826993&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=13799203099&gbraid=0AAAAADyDgbZ6Z4OPO8DfgAOfHRnAGsjST

-onnodige quote verwijderd-

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 13, 2026

Gelijk met je vinger erin is soms pijnlijk en helemaal met twee, dat is niet slim. Langs de buitenkant friemelen en frunniken is soms al lekker en daar moet je van genieten en ontspannen en wegdromen/ fantaseren… en ga niet haasten of te snel iets verwachten enzo en maak alles lekker nat als je niet zo nat bent

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 14, 2026

Dankje voor jullie antwoorden jullie hebben me Andy gelopen als jullie nog meer tips hebben hoor ik het graag

groetje van mijj 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 14, 2026

Onnodige quote verwijderd

Graag gedaan hopelijk is het nu wel gelukt? Groetjes terug.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 14, 2026

Onnodige quote verwijderd

En wat tips betreft heb ik er nog wel wat voor jou Zoek naar een ietwat ruw, sponsachtig gebied aan de bovenkant van de vaginawand (ongeveer 3-5 cm diep) en masseer dit met lichte druk dan na een tijdje kom je ook heel lekker klaar en squirt je dan meestal dat kan ook heel fijn voelen succes.