Vraag

vingeren doet pijn

  • 27 November 2019
  • 7 reacties
  • 311 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy, ik probeer best vaak te vingeren alleen dat doet pijn. Weet iemand een andere manier om klaar te komen?


7 reacties

Badge

Je clit stimuleren

Badge

Je clit. Dat doe ik ook altijd en je kan er egt van klaarkomen

Misschien heb je een ontsteking van je schaamlippen of kleine krasjes die eerder per ongeluk zijn aangebracht en moest het toch pijn blijven doen ga dan best langs bij een arts en je kan een beetje liegen als dit gênant is door te zeggen dat als je je intieme deel wast het pijn doet of bv. bij het urineren en je de vagina schoonveegt het pijn doet maar als je niet bang bent zeg gewoon dat het pijn doet bij masturbatie omdat het een arts is en ook zij waren jong geweest + masturberen is gezond omdat dit zuurstof aanmaakt in het bloed en de doorbloeding stimuleert. 

probeer het ook is met voorwerpen misschien ligt het gewoon aan je vingers een goed voorbeeld is een komkommer.

Badge

probeer het ook is met voorwerpen misschien ligt het gewoon aan je vingers een goed voorbeeld is een komkommer.

Doe ik idd ook wel, gaat best best lekker. Voorwerpen zijn een goed alternatief, dit deel van de reactie is verwijderd door De Kindertelefoon

Ik heb deze reactie nog niet voorbij zien komen, wat eigenlijk wel de belangrijkste is:  genoeg opgewonden zijn. Hierdoor word je vagina nat en kun je makkelijker en pijnloos vingeren

ontspan je en doe je vinger niet in je vagina maar erop wrijven

Reageer