Beantwoord

vingeren doet pijn

  • 30 October 2019
  • 6 reacties
  • 5526 Bekeken

Reputatie 1
Badge

nou, ik wil erg graag vingeren om klaar te komen. maar het doet heeeel veel pijn als ik ook maar een beetje in mijn vagina ga! De opening gaat dan heel erg prikken! Wat kan ik eraan doen? ( dat het niet meer pijn doet?):frowning:

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 October 2019, 20:16

Bekijk origineel

6 reacties

nou, ik wil erg graag vingeren om klaar te komen. maar het doet heeeel veel pijn als ik ook maar een beetje in mijn vagina ga! De opening gaat dan heel erg prikken! Wat kan ik eraan doen? ( dat het niet meer pijn doet?):frowning:

 

Hoi, 

Ben je wel vochtig genoeg? Anders gaat het geloof ik ook wat lastiger. 

Reputatie 1
Badge

ja dat ben ik meestal wel 

En als je gewoon je clitoris streelt heb je er geen last van? 

Reputatie 1
Badge

dat vind ik saai, daar voel ik niks bij

Dat snap ik, denk dat je toch heel goed nat moet maken en gewoon voorzichtig vinger naar binnen toe. Ik had in begin met aftrekken dat het ook niet erg prettig was. Maar naar tijdje ging het wel beter. 

Kan zijn dat je wat lange nagels hebt en de schaamlippen geschaafd wat dan pijn doet of zoals ze al zeiden wat te droog wat dan wrijving geeft en ook gaat schaven of lichte branding door wrijving.

Wrijf in de handen en blijf wrijven na een tijdje voelt het brandend aan, het doet een beetje pijn.

Je kan ook een arts raadplegen omdat je misschien overgevoelige schaamlippen hebt en de kleinste kontakt pijn doet en schaam je niet want het is je toekomst. Heb je pijn kun je niet vrijen dus geen seksueel genot maar ook geen kindjes dus kun je best nagaan waarom het pijn doet. 

Ik ben een trans meisje en heb een penis maar ik had ook pijn op begin met masturberen toen de dokter kleine sneetjes zag die ik per ongeluk gemaakt had met mijn nagels omdat deze lang en scherp waren ookal zijn ze kort voel toch maar eens als ze niet scherp zijn want het is vlugger gebeurt dan je denkt.

Reageer