vingeren doe ik het wel goed?

  • 29 August 2016
  • 11 reacties
  • 12155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 11 en ik ben pas begonnen aan vingeren (ik doe het eigenlijk al heel lang) maar elke keer als ik de instructies volg en ik ben aan ht vingeren dan gaat 1 mijn vinger er steeds bijna uit omdat ik hem denk ik niet diep genoeg heb en 2 als ik aan het vingren ben dan moet im heel de tijd plassen hoort dat zo?(tips misschien ) en een vraagje:kun je oom vingeen met een pen/stift/potloodt? Want ik ken al die andere djngen wel maar vroeg me dat gwn ff af en of dat njet gevaarlijk was en nu mijn allerlaatste vraag:als je vingert met een meisje ben je dan een lesbie?
Xoxo

11 reacties

Beste E1234,
Ik zou je vinger er inderdaad wat dieper in doen. Als je het gevoel hebt dat je moet plassen kan je het gwn laten gaan 😉 tenzij je het vies vindt. het is een soort "sap" iel uit je vagina. Zowiets heet squirten als ik het goed heb. Ik zou het niet met voorwerpen doen. Ze kunnen scherp zijn en je vagina verwonden. Voorwerpen zijn vaak ook een beetje onhygienisch. Vingeren met een ander meisje is gewoon een soort van je lichaam ontdekken. Je bent geen lesbi hoor! Je hebt hebt waarschijnlijk gwn een goede band met haar wat goed is!
1) stop je vinger er dieper in
2) als je zo'n plasgevoel hebt......laat het gaan tis waarschijnlijk gewoon squirten(bij mannen komt er sperma uit de lul, bij meiden komt er sap uit de vagina.......)
3) je kan vingeren met een pen/stift......maar ik raad eerder een dildo of minder gevaarlijk voorwerp aan
4)je bent niet lesbi als je met een meisje vingert/wilt vingeren.....het is puur puberteit
Tnxx
je wilt niet weten hoeveel hetero meisjes daar over fantaseren, met een andere chick...

Als je moet plassen is het Squirten.

Er zijn 2 soorten,

Plas
Vagina vocht.

Als je het niet wilt moet je eens proberen niet de bovenkant van je vagina te stimuleren maar de zijkanten en onderkant.
Of je clitoris.

Anders gewoon handdoek pakken. ;)

Vrouwen die squirten hebben de heftigste orgasmes,

Gr en veel plezier,
OMG haha
Jij begint er over hahaha,

Succes.

Gr,
Owh tnxx je bent echt grappig jij begint ineens dat vrouwen die squirten de hefstigste orgames hebben whahahaha OMG ik lach me kapot
Het is wel zo zover ik weet hahaha.

Vriendin doet wonderen he.

Vriendelijke Groet,
Volgens mij is er niet eens een goede of foute manier om te vingeren.
Ga het gewoon en kijk wat jij lekker vind. Of je nu moet plassen of niet: doe het in de douche. Met een douchekop is het super fijn door de waterstralen.
Kijk wat je leuk vind en waar je opgewonden van wordt... succes en veel plezier 😉
Ik zou idd je vingers dieper doen. Maar dat zeiden de anderen ook al. Je kan de achterkant van een tandenborstel gebruiken. Dat is niet scherp, ik zou hem alleen eerst goed schoonmaken. Je kan ook de achterkant van een make-up kwast gebruiken en de achterkant van een borstel.

Succes ik hoop dat je er wat aan heb! Xx MeidMeid
Nee dan ben je niet lesbie hoor! Ik wil ook graag gevingerd worden door een meisje maar ik val op jongens dusss ja

Reageer