Vraag

vingeren/beffen

  • 23 February 2021
  • 4 reacties
  • 1084 Bekeken

Badge +2

Ik ben zelf een jongen en ik spreek vaak een meisje waarvan zij zegt dat ik haar wel mag vingeren alleen zelf heeft ze het nog nooit gedaan dus ik heb tegen haar gezegd probeer het eerst zelf en kijken als je het überhaupt chill vind voordat ik iets bij je ga doen ik weet alleen niet als ze iets met die tip gaat doen dus daarom is mijn vraag als ik haar voor de eerste keer vinger doet het geen pijn bij haar en gaat ze het wel chill vinden en dat geld hetzelfde als beffen ik weet dat meisje dat niet bij zichzelf kunnen doen alleen zij heeft nog 0% ervaring aangezien ze nog niks heeft gedaan maar ze is er nu wel klaar voor en ik zou het wel met haar willen doen alleen het is zo ik ben nooit alleen thuis en zij ook niet en ik ben niet van plan om het buiten te gaan doen heeft iets plzzz tipS

 

alv thanks❤️


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Zorg dat ze nat is en vraag het haar regelmatig, maar niet te vaak, of ze het fijn vind. Beffen zou geen pijn moeten doen aangezien je haar poesje likt en er niks instopt. 

Badge +2

@Meisje120 hoe kan ik haar het beste nat maken/krijgen

Vingeren en beffen draaid niet om je vinger of tong in haar te steken!

Je moet focus leggen op haar clitoris, als je die vindt merk je het snel genoeg dat zal ze heel fijn vinden, begin rustig en heel zachtjes niet meteen als een gek erop losgaan niet te vaak vragen of ze het fijn vindt maar let ook een beetje op haar reactie

Als je bang bent dat je de clitoris niet kunt vinden doe hier dan ff research na

Groetjess

Tekst verwijderd door De Kindertelefoon, n.a.v. forumregel 2 en 4:

reacties zijn respectvol en positief

Reageer