Skip to main content
Vraag

vingeren

• July 7, 2025
  • 4 reacties
  • 846 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii allen ik vinger de laatste tijd heel veel maar het word saai, iemand leuke ideeën om het voor mij leuk te maken?

zal een beetje vertellen wie ik ben 

K ben Marit 16 jaar,  ik vinger zo 4 a 5 x per dag.  Ik ga eerst over me clit en daarna ga ik in m’n kut met 3 a 4 vingers, soms gebruik ik een dildo. Ik hou van squirten 

Ik probeer een slet te zijn en soms een hoer. Ik ben onderdanig 

kom maar door met de leuke ideennnn

groetjes marit

(tekst aangepast door de KT i.v.m. forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

4 reacties

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

Hii,

Heb je misschien een vriend waarmee je het kunt doen? Je kan ook met je vriendin samen masturberen, wat maakt t geil hoorde ik.

Je kan ook met een harde douchestraal, of een elektrische tandenborstel (met een washandje) over je clit ofzo, dat helpt echt 

Je kan ook een kussen/knuffel rijden op je knieen?

Ik heb ook gehoord dat je een skippybal kan gebruiken, je kan er op rijden en een handvat in je kut stoppen

Hoop dat dit helpt <3

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 9, 2025

Hoii je kan het stiekem doen op bijzondere locaties zoals trein wc, pashokje van een winkel, of ga naar een parkje ofz.

Ook kan je gwn een random jongen aan spreken en een beetje seksuele vraag stellen en daar een beetje in door gaan en uiteindelijk sex hebbben met hem.

Ps kan je mijn vragenlijst eff invullen gaat over squirten.

Thxx alvast  groetjess

Forum|alt.badge.img

Je klinkt als een droom

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 28, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Hi, misschien een geil idee om een keer te vingeren met een broek of legging aan…. Dan loopt het er lekker in….