Vraag

vingeren

  • 18 April 2021
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Badge

Heyy ik vinger mezelf welleens, maar ik weet niet zeker of ik een orgasme heb gehad. Ik wrijf steeds over mijn clit en steeds sneller en dan is het zo gevoelig en krijg ik een paar seconden een lekker gevoel. Ben ik klaargekomen of hoe zit dat?


3 reacties

Badge

Dit doe ik ook maar ik weet nooit of ik wel gekomen ben

Hoii. Als je klaarkomt dan voel je dit wel. Het is echt een appart gevoel en dat voel je niet als je gewoon bezig bent. Toen het bij mij voor de eerste keer gebeurde toen wist ik het wel zeker. Op internet staat vaak ook wel hoe het allemaal voelt.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoii. Als je klaarkomt dan voel je dit wel. Het is echt een appart gevoel en dat voel je niet als je gewoon bezig bent. Toen het bij mij voor de eerste keer gebeurde toen wist ik het wel zeker. Op internet staat vaak ook wel hoe het allemaal voelt.

 

Sorry maar dat hoeft niet, wat het beeld van en orgasme is heel anders dat het is,hoe het is is bij iedereen anders, bij sommige mensen heel heeftig bijandere minder sommige mensen is het het voeld lekker en bij andere is het en andere wereld in de wolken, patron is ook bij iedereen anderes . Dus mechin was dat het al en mechin niet je komt er mechin wel nooit achter,maar geniet gwoon van vingren wat maakt het uit zolang het maar lekker voelt.

Reageer