Skip to main content

vingeren

• September 30, 2020
  • 5 reacties
  • 4227 Bekeken

Hallo! Ik ben 13 en ben dus begonnen met vingeren zo doe ik het: ik speel gwn een beetje met mijn clitoris en wanneer ik mijn vagina in kan doe ik dat (dan doe ik het soms met de achter kant van een stift). Maar ik wil het gaatje wat groter maken,  alleen hoe moet dat? En hoe weet ik wanneer ik klaar kom? Ik hoop dat ik wat reacties krijg! En mischien nog wat tips voor het vingeren zou fijn zijn! (Geen s*xtoys xx)

5 reacties

• September 30, 2020

Hallo! Ik ben 13 en ben dus begonnen met vingeren zo doe ik het: ik speel gwn een beetje met mijn clitoris en wanneer ik mijn vagina in kan doe ik dat (dan doe ik het soms met de achter kant van een stift). Maar ik wil het gaatje wat groter maken,  alleen hoe moet dat? En hoe weet ik wanneer ik klaar kom? Ik hoop dat ik wat reacties krijg! En mischien nog wat tips voor het vingeren zou fijn zijn! (Geen s*xtoys xx)

het is normaal om te vingeren  heel lang vingeren dan kom je klaar en misschien met 2 of 3 vingers of een vuist erin

• September 30, 2020

Als je klaarkomt dan weet je dat wel, geloof me. Het is een intens gevoel van een hoogtepunt dat daarna weer langzaam wegzakt. Dit kan je bereiken met genoeg stimulatie. Bij de meesten werkt zowel in- als uitwendige stimulatie tegelijk het best (dus 1 of meer vingers erin + clitoraal vingeren). Dit is natuurlijk voor iedereen anders, maar wellicht het proberen waard.

Hoe je ‘het gaatje groter maakt’, gaat een beetje vanzelf. Het is daar allemaal heel soepel en elastisch (besef dat er ook een kind uit kan) en als je al nat (opgewonden) bent van het spelen met clit, zou hier makkelijk een aantal vingers is moeten kunnen. Bouw het rustig op. Begin met 1, voeg er dan eens eentje toe. Als je daar aan gewend bent, kun je mis een derde toevoegen. Maar dat moet je allemaal even zelf uitvogelen. Wat voelt en goed en wat lukt er.

Groetjess

• October 1, 2020

Ja, xLisa haalt me de woorden uit me mond.

• October 2, 2020

Het beste kun je dit in de douche proberen en dan op je hurken met je benen iets uit elkaar…  of in bad en dan lekker met 1 of 2 of later met meer vingers ontdekken. 
een stift zou ik afraden, stel je voor dat ie gaat lekken. Of een dop in je achterblijft....

• October 3, 2020

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Haha nee ik doe het met de achter kant :>