Vraag

vingeren

  • 23 July 2020
  • 8 reacties
  • 731 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoii, ik ben een meisje van 13 jaar en ik vinger elke dag. ik vrijf dan over mijn clit, het voelt heel fijn. maar wat zou ik nog meer kunnen doen? ik ga met mijn vingers erin maar veder weet ik niet wat ik nog meer kan doen, kan iemand in stappen uitleggen hoe die vingert? alvast bedankt!

groetjes anoniem


8 reacties

Hii

Ik ben zelf een jongen dus ik zal je het niet precies kunnen uitleggen, maar de site op de site sense.info staat heel veel informatie die je misschien kunt gebruiken.

Jeweettochh

Ik ben geen meisje, maar ik hoor vaak dat de douchekop ook erg fijn is.

Hii

Ik ben zelf een jongen dus ik zal je het niet precies kunnen uitleggen, maar de site op de site sense.info staat heel veel informatie die je misschien kunt gebruiken.

Jeweettochh

bedankt!

Geen probleem hoor👍 Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Reputatie 2
Badge +1

hee ik ben een meisje van 14 en ik snap het wel wat je hebt maar je kan de douchekop op harde straal zetten op op je clitoris richten en je kan ook een kussen gebruiken en dan heen en weer maar je zou ook als je dat zou willen iets in je ding wil doen je moet niet te groot beginnen niet gelijk een haarborstel achterkant maar een make-up kwast eerst een kleine en dan een wat dikkere en dan kan je uiteindelijk wel proberen een haarborstel maar maak het wel even schoon want je wil niet dat het gaat ontsteken en probeer eerst wat je fijn vind met een kleinere en langzaam opbouwen als verder nog iets wil weten kan je het vragen.

groetjess x

hee ik ben een meisje van 14 en ik snap het wel wat je hebt maar je kan de douchekop op harde straal zetten op op je clitoris richten en je kan ook een kussen gebruiken en dan heen en weer maar je zou ook als je dat zou willen iets in je ding wil doen je moet niet te groot beginnen niet gelijk een haarborstel achterkant maar een make-up kwast eerst een kleine en dan een wat dikkere en dan kan je uiteindelijk wel proberen een haarborstel maar maak het wel even schoon want je wil niet dat het gaat ontsteken en probeer eerst wat je fijn vind met een kleinere en langzaam opbouwen als verder nog iets wil weten kan je het vragen.

groetjess x

bedankt <3

Schoonmaken kan, maar heb je kans dat er toch nog bacteriën blijven zitten en infecties gaan veroorzaken. Misschien handiger om er een plastic wegwerphandschoen omheen te doen ofzo.

@anonieeemmmmm verdere tips, doe eens wat onderzoek naar de G-spot. Deze kan je bijvoorbeeld stimuleren door met een vinger aan de binnenkant een kom-hier-beweging te maken naar boven (richting je buik zeg maar). Je bent dan een beetje de g-spot aan het kietelen, dat is voor sommigen heel stimulerend.

Wat je ook nog kan doen is zelf een soort vibratortje maken. Doe een boterhamzakje om een elektrische tandenborstel en voila, je hebt een clitvibrator.

 

Kijk maar wat je ermee doet:sweat_smile:

Groetjess

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon i.v.m. overzichtelijkheid forum

Badge

Hi, je kan een vibrato app downloaden of bijv met de achterkant van een kwast erin gaan ofzo of met groenten. Doe er wel een condoom omheen voor de hygiene!!!

Reageer