Vraag

vingeren

  • 16 June 2020
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Badge

ik lees heel veel meisjes die vingeren hoort dat erbij als meisje zijn en zouden ook wat jongens kunnen reageren

 

GR lokivogel


6 reacties

ik lees heel veel meisjes die vingeren hoort dat erbij als meisje zijn en zouden ook wat jongens kunnen reageren

 

GR lokivogel

Hee, nee je hoeft echt niet perse te vingeren. Het is iets dat mag. Als je het fijn vind, doe je het. En anders niet. Laat niemand je dwingen om het te doen! 

 

Gr Fleur

Badge

ik lees heel veel meisjes die vingeren hoort dat erbij als meisje zijn en zouden ook wat jongens kunnen reageren

 

GR lokivogel

Hee, nee je hoeft echt niet perse te vingeren. Het is iets dat mag. Als je het fijn vind, doe je het. En anders niet. Laat niemand je dwingen om het te doen! 

 

Gr Fleur


maar het klinkt raar maar ook als ik dit allemaal lees begint mijn vagina ook een soort van zin in te krijgen wat moet ik doen

Reputatie 3
Badge +3

Als je er klaar voor bent en het wilt, dan moet je het doen.

Hoe weet je of je er klaar voor bent?

ik lees heel veel meisjes die vingeren hoort dat erbij als meisje zijn en zouden ook wat jongens kunnen reageren

 

GR lokivogel

Hee, nee je hoeft echt niet perse te vingeren. Het is iets dat mag. Als je het fijn vind, doe je het. En anders niet. Laat niemand je dwingen om het te doen! 

 

Gr Fleur


maar het klinkt raar maar ook als ik dit allemaal lees begint mijn vagina ook een soort van zin in te krijgen wat moet ik doen

Als jij voelt dat je er zin in hebt, waarom zou je het dan niet doen. Probeer het uit zal ik zeggen, dan heb je er meteen meer informatie over, want dan weet hoe het echt voelt!

Heyy,

Als ‘je vagina er zin in krijgt’, zou ik het gewoon eens proberen inderdaad. Dan weet je meteen of je het lekker vindt of niet. Dat veel meisjes het doen en lekker vinden, hoeft niet te betekenen dat jij het ook moet doen. Het is helemaal je eigen keus. Maar als je wilt beginnen raad ik je aan om m'n reactie op dit Topic eens te lezen. Hier leg ik best uitgebreid (2-3 minuutjes) uit hoe je kan beginnen met vingeren.

 

Suc6, laat maar weten hoe ie gaat

Xx:kissing_heart:

Reageer