Beantwoord

Vingeren

  • 15 February 2020
  • 11 reacties
  • 5314 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben een meisje (13 jaar) 

Mijn vriendje (14) heeft me eergister en gister best ruw gevingerd en gebeft. Toen ik vanmorgen wakker werd deed mijn v*gina pijn, ook met het plassen, lopen en zitten. 

Wat zou ik eraan kunnen doen en wat zou het kunnen zijn? 

Gr. Anoniem

 

icon

Beste antwoord door alexis rose 16 February 2020, 15:12

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi

 

Ik stel voor dat je jezelf daarbeneden rust gunt. Laat je vriendje daarnaast maar weten dat je wat hij deed als ruw ervaarde. Op die manier kan hij daar in de toekomst rekening mee houden. 

 

Als je pijn blijf hebben, kan je gerust eens langsgaan bij de huisarts. Deze zou kunnen nakijken of je geen ernstige verwondingen hebt opgelopen. 

 

Gr. Kenshin

Heyy,

 

super vervelend ik heb het ook 2 keer gehad een keer was het omdat het de eerste keer was

en de andere keer was het een beetje in gescheurd. 

 

ik zou het zoizo tegen je vriendje zeggen dat het een beetje ruw was en misschien moet je er ook bij zeggen dat het nu pijn doet, als het geod is zou hij daar wel begrip voor moeten kunnen hebben,

 

en als je het niet vertrouwd kan je langs de huisarts of je ouders

 

sterkte xx

Badge +2

Ik zou het aangeven en je zou ook andere dingen kunnen doen met je vriendje bijv. Dat hij iets iets van warme chocolade in je vagina doet en hem dan schoonlikt 

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou het aangeven en je zou ook andere dingen kunnen doen met je vriendje bijv. Dat hij iets iets van warme chocolade in je vagina doet en hem dan schoonlikt 

Eh doe maar niet want dan kan je vagina verbranden 

Het aangeven is wel handig

Badge +2

Ik zou het aangeven en je zou ook andere dingen kunnen doen met je vriendje bijv. Dat hij iets iets van warme chocolade in je vagina doet en hem dan schoonlikt 

Eh doe maar niet want dan kan je vagina verbranden 

Het aangeven is wel handig

Gewoon uit kijken of ze zou ook schenkstroop kunnen gebruiken of vanille/ chocolade vla

Ik zou het aangeven en je zou ook andere dingen kunnen doen met je vriendje bijv. Dat hij iets iets van warme chocolade in je vagina doet en hem dan schoonlikt 

Eh doe maar niet want dan kan je vagina verbranden 

Het aangeven is wel handig

Gewoon uit kijken of ze zou ook schenkstroop kunnen gebruiken of vanille/ chocolade vla

Hey, 

Voedingsmiddelen gebruiken daarvoor is geen goed plan. Je zou een geslachtsorgaan hiermee kunnen beschadigen.

X

Badge +2

ik denk niet de je geslachtorgaan daar erger van beshadigt dan vingeren

Badge

Ik zou het aangeven en je zou ook andere dingen kunnen doen met je vriendje bijv. Dat hij iets iets van warme chocolade in je vagina doet en hem dan schoonlikt 

Dat is echt niet slim je steekt beter geen eten in je v*gina.. 

Misschien tijdens het vingeren heb je je vagina lichtjes geschaafd inwendig maar plas je zit er ammoniak in wat dus brand en ga naar een arts want die geeft je er een zalfje voor + je moet niet zeggen dat het komt door te vingeren omdat je kan zeggen dat je jezelf zuiver veegt na het plassen en dat het nu pijn doet, het zalfje ontsmet en er zit iets in om te genezen.

Stop vooral geen voedingsmiddelen erin en geen zeep want dat maakt het juist erger 

Reputatie 4
Badge +3

Vraag me wel af waarom het beste antwoord “laat je vriendje chocolade uit je vagina likken” is en niet deze

Misschien tijdens het vingeren heb je je vagina lichtjes geschaafd inwendig maar plas je zit er ammoniak in wat dus brand en ga naar een arts want die geeft je er een zalfje voor + je moet niet zeggen dat het komt door te vingeren omdat je kan zeggen dat je jezelf zuiver veegt na het plassen en dat het nu pijn doet, het zalfje ontsmet en er zit iets in om te genezen.

Stop vooral geen voedingsmiddelen erin en geen zeep want dat maakt het juist erger 

 

Oh jee, dat is wel balen……
Ik denk dat je gewoon even rustig af kunt wachten, ik denk niet dat dr echt iets beschadigd is. Volgende keer vragen of hij 't wat rustiger aan wil doen.

Sterkte!

Reageer