Beantwoord

Vingeren

  • 10 January 2020
  • 14 reacties
  • 3839 Bekeken

Badge

Hoihoi, 

Ik heb sinds kort een vriendje en hij is al wat ouder als mij en wil HET graag een keer doen. Ik heb totaal geen ervaringen op dat gebiedt en vindt het eerlijk gezegd best wel eng. Ook krijg ik  als ik zelf eens iets probeer niet meer als 1 vinger in mijn vagina. Is dat normaal? 

Heeft iemand nog tips?

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 January 2020, 21:59

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hi, mijn eerste vraag is hoe oud ben je? mijn tweede vraag is wil je dit echt wel?ik gok dat je zon 13-15 jaar oud bent en nog nooit seks hebt gehad, dus wil je je ontmaagding niet bewaren voor een goed moment in een vaste relatie? als je dit echt wilt, respecteer ik je keuze xx

 

Badge

Ik ben 14 jaar en ik weet eigenlijk niet of ik het wel wil, maar ik kan ook moeilijk zeggen van nee doe maar niet.

Als je iets niet wilt moet je dat niet doen en wees altijd eerlijk tegen je vriendje,, Hoe oud is hij eigenlijk?

Badge

16

 

Reputatie 1
Badge +1

als je het niet wil moet je het niet doen. als je vriendje echt van je houdt heeft hij respect voor je keuze!

Ken je hem al lang? Als hij echt je vriendje is dan respecteert hij je keuze om het wel of niet te doen ;-)

Badge

Ken hem al heel lang, maar heb pas een half jaar met hem.

Reputatie 1
Badge +1

Als hij het weer vraagt zou ik gewoon zoiets zeggen als:

Ik voel me er niet helemaal goed bij. Dat ligt niet aan jou hoor (anders gaat hij het zichzelf aanrekenen) maar ik heb gewoon het gevoel dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben. Ik hoop dat je me begrijpt…

Dan breng je het vrij zacht maar laat je toch merken dat je het niet wil.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Karel

In plaats van neuken kunnen jullie ook gaan pijpen en beffen je kan je vriend ook aftrekken en hij kan je eerst voorzichtig vingeren.