Beantwoord

Vingeren

  • 10 January 2020
  • 14 reacties
  • 3839 Bekeken

Badge

Hoihoi, 

Ik heb sinds kort een vriendje en hij is al wat ouder als mij en wil HET graag een keer doen. Ik heb totaal geen ervaringen op dat gebiedt en vindt het eerlijk gezegd best wel eng. Ook krijg ik  als ik zelf eens iets probeer niet meer als 1 vinger in mijn vagina. Is dat normaal? 

Heeft iemand nog tips?

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 January 2020, 21:59

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hi, mijn eerste vraag is hoe oud ben je? mijn tweede vraag is wil je dit echt wel?ik gok dat je zon 13-15 jaar oud bent en nog nooit seks hebt gehad, dus wil je je ontmaagding niet bewaren voor een goed moment in een vaste relatie? als je dit echt wilt, respecteer ik je keuze xx

 

Badge

Ik ben 14 jaar en ik weet eigenlijk niet of ik het wel wil, maar ik kan ook moeilijk zeggen van nee doe maar niet.

Als je iets niet wilt moet je dat niet doen en wees altijd eerlijk tegen je vriendje,, Hoe oud is hij eigenlijk?

Badge

16

 

Reputatie 1
Badge +1

als je het niet wil moet je het niet doen. als je vriendje echt van je houdt heeft hij respect voor je keuze!

Ken je hem al lang? Als hij echt je vriendje is dan respecteert hij je keuze om het wel of niet te doen ;-)

Badge

Ken hem al heel lang, maar heb pas een half jaar met hem.

Reputatie 1
Badge +1

Als hij het weer vraagt zou ik gewoon zoiets zeggen als:

Ik voel me er niet helemaal goed bij. Dat ligt niet aan jou hoor (anders gaat hij het zichzelf aanrekenen) maar ik heb gewoon het gevoel dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben. Ik hoop dat je me begrijpt…

Dan breng je het vrij zacht maar laat je toch merken dat je het niet wil.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Karel

In plaats van neuken kunnen jullie ook gaan pijpen en beffen je kan je vriend ook aftrekken en hij kan je eerst voorzichtig vingeren. 

Heey, je zegt zelf al dat je het niet zeker weet of je het wilt doen. Als je het niet zeker weet, niet doen! Je krijgt hier misschien spijt van later. Als je vriendje echt van je houd respecteert hij het als je er nog niet aan toe bent. 
Dat je zelf niet meer als 1 vinger erin krijgt is niet erg, dit heb ik zelf ook gehad voordat ik werd ontmaagd. 
Denk eraan dat een vinger minder flexibel is dan een penis en een penis kan beter ‘buigen’ in je vagina.

Je kunt beter eert beginnen met aftrekken en vingeren, daarna pijpen en beffen (als je dat wilt) en daarna seks. Hierdoor voel je je waarschijnlijk meer op je gemak.
Als je nog vragen of iets anders hebt kun je het zeggen. 
 

Badge

Heel erg bedankt allemaal! Ik ben eindelijk geen maagd meer. Jullie reacties hebben me echt geholpen. :heart_eyes:

Ik ben blij dat het allemaal gelukt is. Deed het pijn toen je vriend met zijn lul in je kut ging en je ontmaagd werd?? Sommigen zeggen dat het erg pijn doed en andere zeggen van niet .... 

Badge

Het deed maar heel even pijn.  Ik was al een beetje bang, want ik had inderdaad zelf ook al best vaak gehoord dat het heel veel pijn doet. Dus ben blij dat ik dat niet zo erg had.

Reageer