Vingeren

  • 30 December 2018
  • 5 reacties
  • 1474 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy, ik ben 14 jaar. En ik wilde proberen te vingeren. Ik zat gewoon ff te kijken en ze zeiden in het begin eerst gewoon ff over je vagina wrijven. Toen ik dat deed voelde het op een begeven moment heel raar en later begon ik het niet een fijn gevoel te vinden ... soort rillerig en misschien een heeel klein beetje eng (dit is trouwens mijn gevoel dus als je dit leest en je wou gaan vingeren voel je dan niet door mijn bericht tegengehouden..!) maar mijn vraag is wie heeft misschien tips of wat dan ook en wie kan dr misschien ff chatten ? Gr.

5 reacties

Heyy
Ik heb niet veel tips. Misschien vind je het eng omdat je niet onstpannen bent. Bij mij op het begin ging het ook niet geweldig. Ik probeerde verschillende plekjes en het voelde beter.

Zou je meer tips willen
oke bedankt! 🙂
Ik heb niet e he tips maar ik kan je wel mijn routine zeggen miss helpt dat
Ik kleed me eerst uit.
Dan ga ik met me vagina spelen daar word ik geil van dan doe ik me voeten tegen de muur.
Ogen dicht en doe net of dat ik echt een door van "sex" heb

Hopelijkheb je er iets aan xxx mij
Ik heb niet e he tips maar ik kan je wel mijn routine zeggen miss helpt dat
Ik kleed me eerst uit.
Dan ga ik met me vagina spelen daar word ik geil van dan doe ik me voeten tegen de muur.
Ogen dicht en doe net of dat ik echt een door van "sex" heb

Hopelijkheb je er iets aan xxx mij

Hoe oud ben jij dan
hee, misschien ben je gwn niet ontspannen genoeg, bij mij lukt het ook niet altijd. vaak is het gwn lekkerder als je alleen wrijft. Je moet jezelf vooral niet 'dwingen'. Er komt vanzelf een goed moment 🙂

Reageer