Vraag

Vingeren

  • 10 August 2018
  • 11 reacties
  • 1447 Bekeken

Hallo allemaal ik ben een jonge 14 en vinger me zelf omdat ik vind dat het een goed gevoel geeft tijdens het masturberen. Ik ga 2 vragen stellen over het vingeren.

1. Is het schadelijk voor je lichaam en voor je anus hiermee bedoel ik vooral kun je dannog goed poepen of slechter gaat je anus er slechter van werken miss belangrijk da ik het meld gebruik glijmiddel

2. Zijn er bepaalde posities of houdingen of tip of bewegingen die het vingeren speciaal maken ben echt op zoek naar leuke grappige en rare posities en zijn er nogbewegingen die het leuker maken want nu ga ik enkel op en neer met mn vinger


11 reacties

Nee hoor. Niet schadelijk. Wel altijd glijmiddel of vaseline gebruiken. (Nooit vaseline gebruiken tijdens evt sex met condoom. Gaat ie stuk van)

Probeer eens 2 vingers. Of achterkant van een dikke marker stift. Wel goed vasthouden zodat ie niet in je kint verdwijnt.. ruk tot je bijna kan komen. Dan voel je je prostaat goed zitten. Iets hards. Die dan masseren en met andere hand rukken, kom je superlekker.
Infoboy thaks voor je tipheb je miss ook een paar posities
No problem. Liggend op rug met benen omhoog deck denk ik. En zittend onder de douche. Dan zit je zeg maar op je hand waarvan een vinger dan eh.. ja.
Oke ik lig nu vaak gewoon op mn rugmaar heb ook wel al eens gelezen om je anus zo dicht mogelijk bij je gezicht te krijgen zou dat ook een leuke zijn e
Waarom zou je dat willen? Lol. Maar je zou dan een soort koprol achterover kunnen maken, met je benen omhoog tegen een muur, denk wel om je rug!

In deze houding kunnen sommige lenige gasten en/of gasten met een lange lul zichzelf ook pijpen. Maar daar ging het nu niet over. 🙂
Nee das waar ben wel erg lenig maar heb nie zn lange maar het vingeren vond ik in het begin heel akelig hoe was jou eerste ervaring
Akelig? Dan moet je het niet doen. Maar je moet ook wel echt goed leren ontspannen en altijd iets wat glijdt op je vinger en kont doen. Vaseline, creme, evt zonnebloemolie. Oh niet zo'n lange. Hij groeit maybe nog wel joh. Hoe lang is ie nu? Have fun.
Nu is die 10 cm stijf maar nu het vingeren nu ik veel lees er over begin ik het een beetjenormaal te vinden dat eerst altijd dat als je het deed je direct gay waas maar daar ben ik nu overheen
Oh dat is toch prima. Ik vind wat kleinere piemels eigenlijk mooier staan dan hele grote. Nee hoor, hetero jongens kunnen en mogen vingeren ook lekker vinden. Alleen is het wel een beetje taboe nog om over te praten dat je dat doet. 🙂 Maar gewoon doen wat jij lekker vindt, daar gaat het om, het is voor jezelf. Niemand verder wat mee te maken.
Nee das waar ik vind dat de lengte van mijn pik nie uitmaakt zolang ik geen soa heb en gezond kan zijn dan ben ik gelukkig want een de gemiddelde vagina diepte is ongeveer 9 cm dus als je een helegrote hebt past hij er nog nie eens vior de helft in
Ik dacht dat de gemiddelde diepte 14cm was, maar een te grote kan inderdaad zeer doen. En joh, jouwe kan nog tot je 18e ongeveer groeien. Rustig afwachten.

Reageer