Skip to main content

vingeren 13 jarige meisjes hun ook?

• June 22, 2026
  • 4 reacties
  • 361 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik masturbeer me soms, ik wil weten als ik niet de enige ben? Doen jullie dit ook? 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 22, 2026

Ja ik friemelde vaak aan mijn lipjes  als ik naakt was omdat je het goed gevoel kreeg En als ik op vrijeschooldagen vroeg wakker was ging het bij mama vaak in bed liggen Rond mijn 11e lag ik naast mama te friemelen  mama merkte het En vertelde me dat vrouwen en meisjes hun momentje hebben En dat ik dat ook mag hebben Maar het beter in mijn kamer zou doen En ik mijn lichaam kan leren kennen zo dat  ik  weet wat fijn is om te doen  

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 22, 2026

Ik doe dat al vanaf elf jaar

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 22, 2026

dankjewel om het te laten weten,  ik appricieer het echt!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 22, 2026

Ja ik friemelde vaak aan mijn lipjes  als ik naakt was omdat je het goed gevoel kreeg En als ik op vrijeschooldagen vroeg wakker was ging het bij mama vaak in bed liggen Rond mijn 11e lag ik naast mama te friemelen  mama merkte het En vertelde me dat vrouwen en meisjes hun momentje hebben En dat ik dat ook mag hebben Maar het beter in mijn kamer zou doen En ik mijn lichaam kan leren kennen zo dat  ik  weet wat fijn is om te doen  

Wat ik nog wil zeggen Het was gewoon wat friemelen Mijn kleine schaamlippen zaten op mijn 11e zichtbaar naar buiten En in bed of als ik naakt was friemelde ik er aan  Het was niet echt over mijn kittelaartje vrijven of vingeren   En het was voor het lekker gevoel dat ik er van kreeg En het was ook voor de ontspannen