Vraag

Vinden meisjes het fijn om bloot te vingeren

  • 24 November 2018
  • 12 reacties
  • 6011 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe vingeren meisjes het liefst bloot met kleren aan en hoe vinger je leg stap voor stap uit
Hoe kleden meisjes zich het liefst uit stap voor stap

12 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey,
Ben heb een jongen? Dan ga ik heb nu wat uitleggen:
Een meisje vind het meestal fijn om naakt te zijn tijdens masturberen of seks maar meestal alleen als jij ook naakt bent. Je kan haar het best langzaam uit kleden en zij jou. Ze vind het lekker als je haar beft of vingert. Ik vind het zelf het lekkers als een jongen mij beft. Als je heel snel over haar clitoris heen gaat dan kan ze gaan squirten. Dat betekent dat ze super hard is klaargekomen. 😘

Hoe vinger jij dan het liefst en waarom vind je het fijn dat jullie allebei naakt zijn je kan toch ook in je onderbroek masturberen, sorry voor alle vragen ik weet het nog niet zo goed over meisjes op dat gebied

En zou je ook naakt willen masturberen met een meisje zo ja waarom en dan liever in je onderbroek zo ja waarom of liever naakt Als je moest kiezen tussen deze 2 opties

Het spijt me Girlmeid maar een meisje squirt niet door snel over haar clitores gaat ze squirt pas als je haar g-spot stimuleert
Het spijt me Girlmeid maar een meisje squirt niet door snel over haar clitores gaat ze squirt pas als je haar g-spot stimuleert
Huh.. hoe weet jij dat dan? Volgensmij ben jij een jongen...

Maar ikzelf vind het fijner om de ruimte te hebben en naakt..
Zou je het fijn vinden om een ander meisje naakt te vingeren zo ja waarom zo nee waarom
Zou je het fijn vinden om een ander meisje naakt te vingeren zo ja waarom zo nee waarom
Jaa zeker! Ik val op meiden, ik heb een vriendin..
Oke niks mis mee als jij je er prettig bij voelt

Het spijt me Girlmeid maar een meisje squirt niet door snel over haar clitores gaat ze squirt pas als je haar g-spot stimuleertHuh.. hoe weet jij dat dan? Volgensmij ben jij een jongen...

Maar ikzelf vind het fijner om de ruimte te hebben en naakt..

Jongens mogen dit toch ook weten...?
't Is saar goed dat er jongens zijn die dit weten anders denkt iedereen straks "wow ik laat mijn vriendin elke keer squirten".
Reputatie 2
Badge +2

Hoi meiden masturberen zich meestal of naakt of met een bh aan en ik kleed me gewoon meteen uit en ga dan vingeren 

 

Badge +1

Ben je dan al geil als je je dan uitkleed of niet

Badge

Ik weet het niet.

Reageer