Vraag

Vinden jullie het gay als...

  • 22 August 2019
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Badge
Hoi, ik ben een jongen van 18 jaar. Ik ben volledig hetero op 1 ding na. Ik wil best graag een jongen pijpen. Ik val verder ook niet op jongens ofzo, maar vaak als ik aan het masturberen ben dan denk ik er wel over na om eens iemand te pijpen. Vinden jullie dit gay?.
Ik zit verder ook nog te twijfelen om aan een vriend te vragen (die ik heel goed vertrouw), om hem eens een keer te kunnen pijpen, maar ik weet nog niet of dat zo'n goed idee is, want ik ben bang om een vriendschap te verpesten.
Enige tips mensen?

1 reactie

Hoi

Dat het idee aan seksuele handelingen met iemand van hetzelfde geslacht je opwindt, maakt je volgend mij niet per se homoseksueel. Het kan dat je qua seksueel plezier een mannenlichaam opwindend vindt, zonder gevoelens te krijgen voor een jongen. Voor hetzelfde geld ben je wel gay, maar ben je nog nooit verliefd geworden op iemand van hetzelfde geslacht. Kan allemaal.

Het zou kunnen helpen om seksualiteit in het algemeen met deze vriend te bespreken. Op die manier krijg je een idee van waar zijn interesses liggen. Moest je vermoeden dat hij hier open voor zou kunnen staan, kan je hem vragen of hij bereid is tot wat meer.

Groetjes
Kenshin

Reageer