Skip to main content

Heyy, k heb ooit ook zo’n topic gemaakt eerder maar ben gewoon weer benieuwd of jongens me leuk/geil zouden vinden als ze me op straat zouden zien ofz (Waarschuwing: Waarschijnlijk is het voor de meeste jongens een nee 😬….) 

Ik ben niet dik of mollig maar ook niet super dun ofzo gewoon normaal , ik heb donker haar (stijl) , beetje groenige ogen en helaas niet een dikke reet maar wel gewoon een strak kontje , ook geen meloen tieten gewoon cup B denk ik ongeveer , normale heupen 

als je nog vragen hebt over m’n uiterlijk laat maar horen ! 💋

Ja, je bent eerlijk gezegd wel mn type.

Ik heb toch een paar vragen…

Draag je een Bril?

Vinger je?

Lekkerste aan een jongen?

Nee heb geen bril 

Jaaaa

als een jongen zorgzaam is en langer dan ik :)

oeh! Op wat of wie vinger je dan?

Nog vragen voor mij?

Heyy, k heb ooit ook zo’n topic gemaakt eerder maar ben gewoon weer benieuwd of jongens me leuk/geil zouden vinden als ze me op straat zouden zien ofz (Waarschuwing: Waarschijnlijk is het voor de meeste jongens een nee 😬….) 

Ik ben niet dik of mollig maar ook niet super dun ofzo gewoon normaal , ik heb donker haar (stijl) , beetje groenige ogen en helaas niet een dikke reet maar wel gewoon een strak kontje , ook geen meloen tieten gewoon cup B denk ik ongeveer , normale heupen 

als je nog vragen hebt over m’n uiterlijk laat maar horen ! 💋

Geen zorgen de meeste jongens willen geen dikke kont fzo en vorm over grootte je bent mooi geen zorgen 

Zou je miss mijn vragenlijst willen  invullen

@J16  Je hebt gelijk. Ik ben een jongen maar ik vind dat nie zo belangrijk. Her belangrijke aan een meisje is het innerlijk. Nie hoe groot dr kont of Borsten zijn

Reageer